Våkner midt på natta!

Hei gode du! Er alt bra med deg? Har du en fin dag så langt? Vi svarer som regel at det går fint når noen spør oss om alt er bra. Det er få som faktisk forteller at de har de ikke har det bra. Det handler kanskje om fasade. Det er mange som ikke er så gira på og fortelle sannheten, de skal vise at de er sterke osv, men er det egentlig så lurt?

Nå om dagen er det ikke fullt så herlig vårvær. Vi ser bare frem i mot at sola skal vise sin entre. Det som faktisk er helt nydelig er at det er lyst om morgenen, lengre lyst på kvelden og det gjør noe med hele kroppen og sinnet!

Vi går mot lysere tider, det betyr at mange depresjoner går mot slutten for denne gang. Spesielt for de som har mye depresjoner grunnet mørketiden. Den føles lang for mange, og når du har en usynlig lidelse som du sliter med er det tøft for de. Du skal vite at jeg heier på deg, selv om det kanskje en en svært liten hjelp i det store og det hele.

I helgen skal vi stille klokken, og da håper jeg på umiddelbar reaksjon. Pang så er det lyst! Jeg sliter ikke med noe depresjoner, og jeg sover som en stein om natten. Jeg spretter opp når klokka ringer, og våkner med en dusj. Nei det er ingen fare for at jeg sovner i dusjen. Jeg er våken lenge før vannet skrues på:)

Det jeg opplever etter at vi har stiller klokka, er at når klokka ringer, så føles det som den ringer midt på natten. Jeg er noe mer trøtt enn jeg pleier ved den tiden. Og det er jo ikke så rart jeg føler det sånn, jeg står opp 06.30 nyt tid, og med gammel tid er jo klokka bare 05.30 Den timen der betyr så uendelig mye. Det og sto opp før kl 6, er ikke skapt for alle ::)

En helt annen ting er jo hvorfor i alle dager skal vi holde på med og stille klokka frem og tilbake? Er det noe poeng ved å stille klokka frem og tilbake? Tror vi fint skal klare oss uten og gjøre det sånn jeg da!

Det er uansett deilig og vi går mot lysere tider, det blir varmere i været og vi strekker oss mot sommeren for hver dag som går. Det er deilig og kjenne våren som er i anmarsj!

Du skal få med deg en god latter på vei ut i dagen innlegg, så her kommer dagens vits

 

To svensker var ute i båt og fisket
Plutselig ble det hull i båten og vannet fosset inn
Hjelp, hjelp roper den ene svensken
Ta det med ro, svarer den andre
Dette går fint
Vi lager bare et hull til, slik at vannet kan renne ut 

 

Ønsker deg en magisk dag

tenaaringspappa

3 kommentarer
    1. Jepp, svensker er smarte mennesker! 😀
      Når noen spør hvordan jeg har det, svarer jeg “det går bra, og når det ikke går bra, har jeg det likevel bra”. Foretrekker humor fremfor syting. Men det kommer selvfølgelig an på hvem som spør også 🙂 Håper dagen din er sprudlende og flott! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg