Sjokkert over oppførselen!

Hiv og hoi nå drar det seg mot mer vår, det er deilig vær ute for tiden og vi strekker oss sakte men sikkert mot påske. Det er ingen som vet hva de neste dagene bringer, for smitten går opp og ned som en YoYo. Jeg er glad jeg ikke er den ansvarlige som styrer dette landet akkurat nå. Det kan ikke være enkelt.

Jeg var for noen dager siden innom en butikk i Sarpsborg for å kjøpe noe jeg trengte. Spaserer igjennom butikken som jeg pleier hvor folk er hyggelige. Så går jeg forbi en av butikkhyllene. Da hører jeg en kunde spør en ansatt..Unnskyld kan du hjelpe meg..Butikkdamen himler litt med øynene, og sier JA hva trenger du hjelp til.

Jeg finner ikke den vare jeg leter etter….Butikkdamen svarer i det hun går forbi hyllen…Du finner den DER eller så har vi den ikke. Og nei det er ikke en liten hylle og gå igjennom for å si det sånn. Den er 6 meter lang…Hvordan i all verden forventer den ansatte at vi skal finne frem i alt kaoset i butikken.

Jeg sto igjen litt sjokkert og tenkte hva var jeg vitne til nå?!? Sjokkert over oppføreselen ble jeg mildt sagt.

Er du ansatt i et serviceyrke, så får du bare oppføre deg på en god måte, og faktisk yte service! Det virket som personen ikke orket å gi noe som helst av service i det hele tatt. Så om du leser dette, så ta det til deg og møt opp på jobb med godt mot, så skal du se at dagen blir lysere og smilet kommer frem hos kundene:)

Jeg for min del kunne aldri oppført meg sånn mot kunder, og jeg vil nok velge en annen butikk i samme kjede fremover!

Men du kjære gode følgere, ha en nydelig dag videre og smil til de du møter så bidrar du til at personen får en god dag

Prekæs

4 kommentarer
    1. Har merka selv at noen få er litt mindre serviceinnstilt for tida. Kan jo være pandemien som slår ut folk litt, men det burde vel være desto større grunn til å være glad i jobben sin 😅 Du/dere får ha en fortreffelig dag 🤠

    2. Dere skulle kontaktet butikksjefen, den ansatte burde fått en skrape eller sparken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg