Nytt profilbilde

Heeeei!

Nå er det faktisk på tide å legge bort vinterlua, for nå er det sommer! Ingen tvil om det. Jeg har i dag fikset nytt profilbilde, og synes det ble flott, og beskrivende for meg. Beskrivende for det myke pappahjerte jeg har!

Bare sånn for å skryte bittelitt, så har jeg tatt dette helt selv. Made by me, som det heter! Det er ikke bare bare å finne det rette motivet, rette bakgrunnen og jeg er jo ingen fotograf. Naboen lo sikkert for seg selv når de så en huggern kæll løpende rundt i hagen. Med stol, uten stol og med kamera rett ut foran meg…Hehe herlig assa

Nå bærer det avsted i skogen, for en deilig løpetur.

Ha en fantstisk flott kveld, og nyt sola

Prekæs 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg