Innspilling neste sommer

Hei og god mandag !

Har du kommet deg opp av sengen, startet dagen med en kaffe og fått en god start på uka! Det er rart men det gjør noe med oss om det er mandag, onsdag eller fredag. Du kjenner det er noe tyngre å våkne på mandag sett i forhold til for eksempel fredager. Da bruser det noe ekstra i kroppen, for da vet du at helgen er rett rundt hjørnet. Uansett hver dag er en fest synes jeg. Smiler du og har en god tone med deg selv, så blir det sett positivt på. Vi har hatt en rolig og fin helg.

I og med at det ikke har blitt noe oppkjøring på Nadin, tross at hun hadde time i april, så får vi mer tid til å kjøre på hjemmebane. Vi håper det kommer en ny dato så snart det er klart. Det er en av høydepunktene når du blir 18 år, det å få “lappen” og kan kjøre rundt i egen bil uten mor eller far med seg. Det er jo veldig stas. Den dagen kommer, må bare smøre eg med litt tålamod!

Vi dro ut på en langtur i går, slik at hun øver på å holde konsentrasjonen ved lengre kjøring. Var ute i 3 timer, og det gikk bare fint. Hun kjører veldig bra, trygg og god sjåfør, så oppkjøring nå tror jeg hadde gått veldig fint. Da hadde hun nok fått med seg førerkortet på dagen!

Vi satt kursen indre veier, og innom Son mot Vestby. Vi har jo sett alle episodene av tv serien neste sommer, og ønsket å dra en tur hit. Det er litt gøy å se det med egne øyne, og det gikk ikke lang tid fra vi ankom Hvitsten, til vi kjente oss igjen og gikk oss tur langs kyst stien, da får vi også se 3-4 av de hyttene som er kjent fra tv serien. Det var stas for oss alle. Gøy å se hvor det blir spilt inn, og for en plass. En idyll som bør oppleves for å si det sånn!

Har du en søndag fri, synes jeg du skal ta turen hit, du finner enkelt frem hit, om ikke gi meg en pip, så skal jeg hjelpe deg:) Vi var ute jeg, Nadin og Eline og hadde en flott biltur.

Det er alltid litt annerledes og se ting på tv, kontra i virkeligheten, det føles så mye større på tv. Jeg skulle faktisk være med som rørlegger i neste sommer for et par år siden, men da jobbet jeg på Farmen Kjendis og hadde rett og slett ikke tid. Men ønsker du å være statist eller lignende, er det alltid behov for slikt. Bare meld deg inn i et castingbyrå eller hold øyne åpne i sosiale medier, så dukker det opp noe!

Nuh er det kontortid som står for tur, og denne uka er det skolestart. Barna ser frem til dette, og den sosiale biten. Det blir bra uansett om det ikke blir hver dag.

Ha en solfyllt dag

tenaaringspappa

4 kommentarer
    1. Hei, vi har tenkt å ta oss en tur hit på onsdag for å se på hyttene. Har du en adresse? Å søke på Hvitsten på Google er ikke spesifikt nok for noen som ikke er kjent i området.

      1. Hei, naj adresse har jeg desverre ikke men om du parkerer nede ved bryggene der, ved det røde huset, og går til venstre langs veien der så skal du finne de etter en strand🌞 Fin tur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg