Denne har reddet mitt selvbilde!

Reklame | Alvaskin.no

Godt nytt år til deg. Håper du har kommet deg greit igjennom jul, romjul og nyttårshelgen, og er klar til å ta fatt på et splitter nytt år. Hva et år bringer er det ingen som kan forutse, men en ting er klinkende klart. Vi vet godt hva som skjedde sist år!!

For min del har jeg hatt en del plager med uønsket hårvekst, og for meg ødelegger det litt av mitt selvbilde, og jeg har svært liten lyst til å kle av meg på overkroppen på en strand, i et badeanlegg eller lignende steder hvor jeg møter på andre mennesker. Det har vært et økende problem, og jeg har i flere år tenkt at jeg skal ta en laser behandling, men koster så innmari mye. Dermed har det ikke blitt noe av det.

I starten av høsten 2022, kom jeg over et produkt som viste seg å skulle bli min redning! Jeg trodde ikke mine egne øyne der jeg satt og bladde på det store internettet, og kom over et produkt som heter Alvaskin , og holde deg fast…. Dette er en permanent hårfjerning til en brøkdel av pris på en klinikk, og i tillegg kan du sitte hjemme i din egen stue og utføre laser behandling.

Jaaaaa, nå er sitter du kanskje der og er skeptisk, og tenker at dette kan vel umulig være sant, der må jeg bare si at jeg har ikke angret et sekund!! Denne har virkelig reddet mitt selvbilde, og jeg kan gå til et badeland, uten å skjemmes av at jeg har mye hår på ryggen.

Jeg har brukt Alvaskin på ryggen siden i høst og her under ser du resultatet før og etter. Det er helt rått hvordan dette produktet kan bidra til at min hårvekst ikke er der lenger, Og i tillegg slipper jeg og barbere meg på ryggen. Du vet selv hvor hvor mye det kan klø og stikke i det håret vokser ut få timer etter barbering.

Hvordan dette brukes og om du sitter inne med flere spørsmål er det bare til å ta kontakt med de fine menneskene i Alvaskin, eller sjekke her

Du har kanskje gått rundt og ønsket deg laserbehandling på legger, bikinilinje, lår og eller der du har uønsket hårvekst. Nå har du en unik mulighet til å kjøpe dette unike produktet, og den kan brukes på både menn og kvinner. Kanskje du har en mann gående rundt og ser ut som en gorilla på bryst og rygg, da kan du nå få denne til en meget god pris og ved bruk av følgende rabattkode får du den akkurat nå til en superpris

Rabattkode : Tenaaringspappa10

Er du klar for en hårfri hverdag?!?

Du vil ikke angre på kjøp av Alvaskin Laserbehandling

Tenaaringspappa

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg