17200 følgere…

Det som startet litt for moro skyld, og litt for å se hvordan dette fungerer har nå tatt av. Det er gøy å se hvor mye dette engasjerer følgere der ute..

Jeg snakker om min karriere på TikTok, jeg startet litt for å se hvor barna ferdes, hva som foregår der inne og hva som skrives i kommentarfeltene. Jeg var litt spent for jeg har hørt så mye forskjellig om appen. Det er ikke bare en app, det er et hav av muligheter.

Dette er sosiale medier på høyt nivå. Det finnes der inne svært mange kompetente mennesker. De formidler ting som er svært nyttig for mange, og det skapes trender som kanskje ikke alltid er så positivt. Det er en plattform som inneholder det meste for å si det sånn.

Jeg er aktiv på flere plattformer, og på TikTok legger jeg ut vitser, ordspill og ulike tema som en pappa kan stå i. Har blitt en underholdningskanal som veldig mange setter pris på. Det er gøy å se hvor mange følgere som er aktive på min side. De liker det som legges ut, de kommenterer og gir tilbakemeldinger.

Jeg opplever svært få negative kommentarer, det er så sjelden at det ikke er hver uke en gang. Så det tenker jeg fint lite på. Skulle det være noen som oppfører seg dårlig, blir de blokkert og vipps så er de ute av min verden. Det skal nevnes at jeg har svært få på min blokkliste.

Det ligger litt jobb bak hver innlegg som legges ut både her på bloggen, insta, snap og på tiktok. Det er jo noe som eksponeres i hele verden, og vet du ikke hva du driver med så bør du heller la vær. Man må tenke seg nøye om hvilken person man ønsker og være i odet offentlige rom. Det er mange mennesker på de ulike plattformene.

TikTok har åpnet mange dører for meg. Jeg møtte Jonas, vi startet podkasten farskapet. Vi har det gøy og tilsammen har vi 60 000 følgere. Det er mange mennesker. Det er ikke gitt at alle oppnår suksess, men pr nå føler jeg meg heldig som får denne muligheten.

PR nå har jeg 17 200 følgere og 270 000 likes på mine videoer. Har holdt på med dette en stund, og har ingen planer om å gi meg med det første. Det gir meg masse energi av å blogge, underholde og ha det gøy og hvem vet kanskje det kommer noe nytt du selvsagt får ta del i. Det er mange baller i lufta, og det åpnes mange dører.

Jeg har det gøy, trives med det jeg gjør og takker deg for engasjementet på mine sosiale plattformer.

Søk opp tenaaringspappa på tiktok og få deg en god latter

Setter stor pris på dine tilbakemeldinger, og nøl ikke med å ta kontakt om det skulle være noe.

Lag deg en fin dag, det fortjener du!

Prekæs

2 kommentarer
    1. Jeg har TikTok profil, men holder meg unna, under pandemien så jeg flere videoer der folk bedrev koronautfordringer som å slikke toalettringer og annet. En gang kom det opp en video med en som begikk selvmord. Min mening er at barn og ungdom ikke burde hatt tilgang til sådan. Nå er visst trenden «Squid Games» på gang, så får vi se hvordan det forløper seg.. SnapChat med morsomme filter holder for meg. Ha en riktig fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg