Vinterferie dag 1

Vinterferien er godt i gang, og vi har hatt en finfin dag i Nesbyen alpinsenteret. Været er bra og det er faktisk ikke så mye vi kan klage på! Sola titter innom, tåka titter innom, og skyene sveiver forbi. Det er vinterferie, og det er ikke gitt at sola skal skinne for det! Her oppe føler jeg at vi får en liten pause fra korona på en måte. Ikke at smitten ikke tas på alvor, snarere tvert i mot. Den tas i aller høyeste grad på alvor.

Det er påbud i alle butikker, samt café og i nærheten av mennesker. Men på hytta får vi allikevel litt ro fra det hele. Til og med den lokale butikken matbutikken her på Ranten har både pleksiglass og antibac, og det er viktig å ikke glemme korona selv om man er til fjells, men det blir på en annen måte allikevel. Man kan også se de på menneskene som er her. De er mye mer rolig, og klarer å nyte vinterferien:)

Noen av mine faste følgere spurte i dag om jeg har tatt med meg bok til fjells denne gang….Og svaret er ganske enkelt…NEI. Jeg har lagt hele bokprosjektet på hylla inntil videre. Jeg innrømmer at jeg ikke er så flink til det, men hvem vet kanskje en dag når jeg sitter der i stolen tar jeg frem en bok og kjører på. Det er sånt man ikke vet, MEN pr nå så har jeg ikke med meg bok, og har ingen planer om å lese så mye annet enn blogg denne ferie, samt det å høre på podcast.

Det er noe som virkelig er i støtet om dagen, og vi har jo lansert allerede 2 episoder. Den andre kom ut i dag. Det er bare til å finne den der du hører på pod. Den passer jo perfekt nå som det er ferie. om du sitter på hytta, er ute på en lang skitur oeller bare en lang gåtur, så bør du skru på farskapet og slenge den i spillelista di. Vær obs, det er lattergaranti denne gangen også 🙂

Det ble lite knall og fall i dag, men Linus måtte ned å lukte litt på snøen et par ganger, noe som hører med. Det var rett før denne kroppen og la seg ned på alle 4 å seilet nedover bakken. Du ser det for deg nå tenker jeg….En stor høy mann skliende ned baken på magen….hehe

Nei det gikk overraskende bra, og vi nyter kvelden på hytta med spill, kakao og sosiale medier. Det hører jo med det og. Nyheter og andre ting må sjekkes. Det er sånn vi er skrudd sammen..

Lurer du på hva jeg har i skjermtid, bør du høre ukas utgave av farskapet. Der forteller jeg hvor mye skjermtid jeg har på en dag, og jeg tror du vil bli sjokkert !

Kos deg videre og nyt dagen som den er:)

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg