Vi har landet en avtale med stor aktør

Dette har vært en uke av de sjeldne, det er endelig fredag!

Den er siste fredag i januar allerede, og hvor ble denne måneden av. Den gikk unna i en fei kan du trygt si. Det har vært en uke utenom det vanlig, og det svært mye positivt og spennende som skjer nå om dagen. Det store nyheten nå om dagen er jo podcasten vår farskapet.

Og naturlig nok tar dette mye tid i starten, slik at vi får ting på plass. Det er en del brikker som skal på plass og de gjør seg jo ikke selv. Avtaler skal på plass, vi har signert med en stor aktør som vil samarbeide med oss.

Dette er noe jeg skal komme tilbake til så fort det er offentlig, men jeg kan jo lekke litt til dere:) Vi har vært i studio 2 dager, først en general prøve for oss selv. Så hovedsendingen som kommer til å bli et fyrverkeri av en sending. Det er bare å glede seg!

15.februar har vi lansering av første sending som nevnt tidligere, og noe av det som er svært spennende. Vi landet en avtale i går med en aktør som har store navn på i “troppen” og vi gleder oss til å samarbeide med de. Når er det noen få brikker som må på plass før første sending er helt i boks.

Så ja det blir mye pod prat om dagen, men det er jo ikke så rart det synes jeg. Og når vi først går inn i et prosjekt, så går vi inn med alle kluter som det heter, vi gjør ikke noe halvferdig. Vi håper og tror at dette skal bli bra, noe vi har fått gode signaler på fra andre som er i samarbeid med oss.

I dag går vi inn for landing med tacofredag, og rolig helg med familien. Det skal vi godt det og etter en hektisk uke med mye greier som skjer. Tacofredag er dere jo kjent med at vi har hatt i lengre perioder nå. Det er høydepunktet i uka. Når lompa slenges på tallerken en fredag efta, så er det helg!

Har du noen spesielle fredags ritualer?

Ha en god fredag gode du, og nyt helgen som vi har i vente 🙂

-tenaaringspappa- 

3 kommentarer
    1. Ja, januar har utvilsomt gått fort unna. Snart er hjulet rundet, og vi skriver 29. januar 2022..

      Ikke lukk øyene. Du kan brått gå glipp av det.

      Og apropos taco: jeg skjønner ikke helt hvordan folk orker å ha det en gang i uka. Jeg liker taco godt, det er ikke det. Og man bestemmer jo gjerne selv størrelse, ingredienser og sånn, men.. jeg har heller pizza på ukentlig liksom 😅

      Og jeg aner ikke hvorfor jeg skrev dette nå da det i bunn og grunn bare er en smakssak som ikke har noen verdi å lese for noen som måtte lese denne kommentaren. Ok, NÅ skal jeg stoppe å skrive!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg