Tips til matpakke?

Hver eneste dag blir det smurt flere tusen brødskiver rundt om i de forskjellige hjem. Er det egentlig det som barna ønsker seg på skolen . Det er flere faktorer som spiller inn her. Det skal være sunt, godt og en vesentlig ting er at barna helst bør like det. Ellers svarer poden med å ikke spise den skoledagen. Det er klart deres valg. 
Uansett så synes jeg det er vanskelig å være kreativ nå etter 12 år med barn i skolealder. Jaja det er jo bare å sjekke på SoMe tenker du nå…Jada det er jo forsåvidt det, men det er et hav av muligheter der ute. 

Vi forsøker å variere litt fra

  • Brød
  • Knekkebrød
  • Polarbrød
  • Pasta m/kylling
  • Stekt ris m/egg og skinke

Ja du leser riktig jeg er skolemat “sjefen” på morrakvisten. Konemor er flink og ordner litt på kveldstid, så her bidrar vi lik at barna skal få en god matpakke og varierende.
De ordner seg selv også, men så lenge jeg står der og er først våken, så ordner jeg dette til de, så blir det en god start på deres dag og. 

Har du noen gode tips eller råd mottas de med stor takk 🙂

Send til meg på

Facebook: tenåringspappa
Instagram: tenaaringspappa
Snapchat : tenaaringspappa

Ser frem til å høre fra deg. og få ny inspirasjon.

Kos deg videre på en torsdag 

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg