Staysmann, Lazz og tenaaringspappa

I 2015 ble konemor 30 år. Jeg bestemte meg for å gi henne en helt spesiell gave..Gikk noen runder med meg selv og tenkte frem og tilbake. Snakket litt med Lasse og Stian som jeg kjenner fra tidligere, nå er de kanskje mest kjent som Staysman og Lazz. 2 flotte kællær som gjør det bra innen musikk og underholdning!

Jeg har alltid hatt lyst til å lage en låt, og det bestemte jeg meg for å gjøre. Fikk god hjelp av Lasse. Han har jo eget studio som jeg var i noen dager. Måtte ta en hvit en så ikke konemor skjønte hva jeg holdt på med:) I forkant var det en del telefoner,  meldinger osv. Så her kunne jeg fort blitt avslørt. Men gøy å holde dette hemmelig.

Vi bruker noen dager slik at vi får et best mulig resultat.  Lasse mente denne bør på Spotify fordi den ble så bra. Vi lagde 4 låter, men 3 av de ble kun på CD da det var coverlåter. 3 stk låter som konemor liker godt. Derfor ønsket jeg å gjøre det til min vri.

Denne skrev jeg selv og det finnes faktisk ingen lik sang. Så er det jo litt gøy da og ha en sang på spotify. Søk på Glad i deg på Spotify så finner du den, eller spill av her. Den finnes også på Yutube med tekst.

Dette ble bra, jeg ble kjempe fornøyd med gaven, og gleder meg til den skal overrekkes til jubilanten! Vi drar på en lengre kjøretur på vei til svigermor. Vi har kjørt en kort stund før jeg finner frem CD platen og setter den på i bilen. Forteller underveis at jeg har en spesiell gave til deg min kjære. Hun ser på meg litt undrende…ok sier hun. Hør bare her nå..

Play og der er sangen i gang. Det går ikke lange tiden, før vi begge ser på hverandre og blir blanke i øynene.

Aaawwwww sier konemor. Det er den beste gaven jeg har fått. Helt fantastisk. Og tusen takk! Phufff nå kan jeg endelig avsløre og snakke om hvor jeg har vært de kveldene var var borte.  En god følelse!

Denne ble perfekt og litt gøy og gi noe helt spesielt og som ikke er vanlig å gi i gave.

Jeg tror neppe det blir noe av Staysmann, Lazz og Tenaaringspappa, men jeg er åpen for tilbud 😁

I dag er det knallvær, det må nytes

Ønsker deg en fin dag

-tenaaringspappa-

2 kommentarer
    1. Her må jeg bare si følgende:
      Du vet at det er en overvekt av kvinnfolk her på blogg.no, ikke sant?
      – Likeså regner jeg med at du er kjent med at det blandt overnevnte kjønn er vanlig med bruk av øyensminke?
      ..- I tillegg har du antagelig erfart at vi har en lei tendens til å grine i det vi utsettes for noe rørende?
      ..- Samt at du har bevitnet den elendige kombinasjonen av tårer og øyensminke i praksis?..
      På bakgrunn av dette, er mitt spm til deg hvordan i himmelens navn du kan legge ut noe slikt uten noen form for advarsel ang. inneholdets innvirkning på det nevnte vannverket!?.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg