Søndagstanker

Hei all´i hopa!

Vel blåst helg kan man si, jeg har faktisk blåst mye i fløyta denne helgen og. Det er sesong for innebandy, og da er det dømming som er prioritert ved denne tiden. Det er rart med det, men jeg er skrudd sammen på en rar måte. Når jeg har mange jern i ilden og fulle dager så får jeg mer energi. Det vil si når det går unna i svingene så får jeg desto mer energi. Jeg er takknemlig for den gaven!

Mange vil nok bli svimle bare de hører alt jeg er med på, og sånn er det jo bare. Det er uansett gøy synes jeg at det skjer ting. Det å bare henge i sofa´n blir kjedelig, men absolutt deilig etter en lang dag med mye fart.

Jeg er en person som tenker mye, det er ofte når jeg er på tur at det tenkes mye. Når jeg er ute med Trico så løser jeg nok mange verdensproblemer. Det er en slags rekreasjon for kropp og sjel.

Det er en ting jeg jeg ofte ser langs gatene, og det er hundebæsj. Hvor vanskelig er det å ta plukke opp dette når du er ute med hunden din? Det er selvsagt lov å glemme pose, men da går du tilbake og plukker opp så fort du har kommet hjem og hentet. For det er svært irriterende å komme med gressklipperen, så ligger det små hauger med skit på tomta vår.

Det er noe vi ikke ønsker, og vi har sett flere som ikke plukker opp, de snakker vi til. For det er en selvfølge for oss ihvertfall, og det burde det være for alle hundeeiere. Hvis vi snur det, så liker nok du dårlig at hunden vår bæsjer i din hage uten at vi plukker det opp!!

Kjære hundeeier, ta vel i mot denne oppfordringen!

Vi innvilget helgen med taco her i huset, det er lissom en tradisjon blitt. Og jeg føler det er litt sånn som at enten spiser du taco eller så spiser du pizza på fredager. Nøkkelen her er at vi ønsker det så enkelt som mulig.

I morgen er det allerede mandag, og en ny uke står for tur 🙂

Ønsker deg en finfin uke

Prekæs

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg