Slik ser mine dager ut

Velkommen skal du være kjære mandag, du er alltid velkommen og jeg mener du får ufortjent mye hat. Du er jo en god dag, du prøver å gjøre alle til lags, men noen må selvsagt klage på deg. Det de glemmer er nok alt vi har foran oss. Med helgen i vente, og alt det gode denne uka bringer. Det må alltid en mandag til for at helgen skal komme på ny! Så kjære mandag, du er ikke så verst 🙂

Når det er sagt så synes jeg helgen gikk i en fei, vi hadde besøk av 2 herlige nevøer som er i hundre, noe barn skal være. Det ble strandtur på lørdag i mange timer. Konemor og barna med ei venninine. De storkoste seg og hadde en flott dag der. Når vi kommer hjem har de ikke fått nok av bading, og de hopper rett i boblebadet vårt ute, hvor de blir ut kvelden. Det går i ett hele dagen, men sånn skal det jo være:) Det var en finfin helg hvor vi koste oss masse alle i hop!

Det er mange som har lurt på hvordan en dag hos tenaaringspappa ser ut, og det får du ta del i her og nå.

  • Dagen starter 06.30
  • Legge ut et blogginnlegg
  • Legge ut dagens vits på tiktok
  • Legge ut noe på insta/snap
  • Jobb fra 07.30 – 15.00
  • Hjem, ordne middag da konemor ikke er hjemme før 16.45
  • Snappe videre og forberede ny vits på tiktok
  • Familietid
  • Podcast forberedelser
  • Torsdag: Spille inn podcast
  • Hele ettermiddagen og kveld blir det insta og snap oppdatering
  • Serietid med konemor
  • Leggetid 00.30

Stort sett går det på dette viset hver eneste dag. Det er mange ting som skjer hele tiden. Svare på mailer, henvendelser og andre ting som kommer i innboksen. Jeg mener er du invluencer bør du være der for følgerne dine. Svare på henvendelser, oppdatere status og lignende er det som hører med.

For å si det sånn så jobber hjernekontoret hele dagen, dette for at det skal bli best mulig innhold i alle mine kanaler, og det tar tid å være influencer, men det er utrolig gøy. Spesielt når jeg har så mange engasjerte og fine følgere! Det er bare til å ta kontakt om det skulle være noe:)

Det er ikke et vanlig A4 liv for å si det sånn, men jeg har valgt det selv!

Det var kort om dagen min, og hvordan de stort sett ser ut.

Ønsker deg en magisk dag og nyt den maks!

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg