Reisebrev 8

Hællæ !

Dagen begynte med en digg frokost, ja man kan nok kalle det lunsj:) Vi spiste litt sent, men det er jo ferie. Ingen vits i å stresse da. Det bli ofte slik i ferier at man spiser 2 måltider om dagen. Litt rart, men sånn er det bare😜

La ut på en deilig joggetur i nydelig skogsterreng. 8,5 km er helt greit på en onsdag. Det går bedre og bedre med løping, og nå koser jeg meg i det jeg legger ut på en løpetur. Det har blitt en del av min hverdag det å trene og ha et greit kosthold. Hvordan går det med deg? Er du flink til å bevege deg selv i ferien?

Nå har jeg holdt på med dette siden april, og kroppen blir lettere og lettere for hver uke. Jeg blir stolt av meg selv og gleder meg til hver fredag, da er det veie dag. Ekstra spennende nå i ferien for å se om dette holdes på et levelig vis. Jeg dytter stort sett det samme inn i stryta som ellers i en hverdag!

Nadin skulle opprinnelig kommet til hytta med toget i morgen, men sjekket billetter i dag, og da så vi at det var utsolgt alt som var i morgen, dermed ble det iverksatt litt hastegrep i dag, og Nadin tok toget i dag istedenfor i morgen. Det var veldig hyggelig at hun kom til oss. Hun er jo tross alt 18 år så ikke gitt at hun vil reise til hytta med oss, eller på ferie generelt.

Vi spiser senere på en kinesisk restaurant i Nesbyen. Et meget hjemmekoselig sted hvor hun som driver dette står for det meste virket det som. Hun serverte, la opp mat på tallerken, og det beste av alt, Hun brukte munnbind! Her tar de smittevern på alvor og det måtte sprites og bestilles ved kassa. Maten smakte nydelig og kinesisk mat er godt!

I morgen er det en ny spennende dag….

Prekæs i morgo

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg