Reisebrev 1

Wow, det er premieredag, og nå har jeg gledet meg til å fortelle deg dette, hva som er planen og hva premiereinnlegget går ut på.

Jeg har tenkte til å gjøre noe forskjell på innleggene mine nå i ferien, og skal legge ut det vi har gjort i løpet av dagen. Dette håper jeg vil bidra til å engasjere deg på flere måter, deriblant får du kanskje noen tips til hva du og familien kan gjøre i ferien.

Reisebrev er premiere på min blogg, og hold deg fast vi er i gang!

Det er jo litt gøy å gjøre noe annerledes enn det som er vanlig i mine skriverier:)

Reisebrev 1 : 

Ferien er i gang, og dette har vi gledet oss til, vi har pakket og gjort oss klare for i dag skal vi til Gaustablikk. Vi har leid oss en flott hytte hvor vi skal tilbringe noen deilige dager. Her var vi for et par år siden også, og synes det er et fantastisk flott sted. Det er mye og oppleve og hele familien gleder seg. Vi reiser til fjells med min mor og far.

Vi pakker bilen og feriefølelsen strømmer på. Vi kjører via Notodden og over Tuddal før vi ankommer hytta vi skal bo på. Planen videre er å gå opp til Gaustatoppen. Det er en tur hele familien syntes vi flott, og litt ev en opplevelse. Både for store og små. Det er bare til å ta seg litt god tid om du har med mindre barn. Det er ingen stress med å komme seg til topps. Pakk med litt mat og godt med drikke, for det er ingen drikkestasjoner underveis der.

Vi planlegger å gå til topps på onsdag, da er det best værmessig. Det er slik det ser ut akkurat nå. Papsen og mamsen har lenge hatt lyst til å gå til topps, og slenger seg med. Det blir stas med tur. Vi gleder oss, det er bare til å følge med så får du her et flott tur tips som du og din familie kan gjøre.

Vi kjørte via Kongsberg og Notodden, og legger ved et par bilder fra turen.

Gleder meg masse til fortsettelsen av dette!

Ha en fin kveld

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg