Tommel opp for pappamage!

Som jeg var inne på tidligere i dag så er tidsklemma noe som er lei å knekke til tider, det er mye som skal klaffe for å få de hjulene til å gå rundt. Du får liten tid til deg selv og plutselig har du en mage hengende der. Da er det kjørt…neida det er det ikke!

Jeg har vært gravid snart i 17 år. Ja jeg følte det ihvertfall slik når konemor gikk gravid. Litt sympati må det jo være 🙂
Jeg har ikke helt klart det å få ut den store kula som sitter der. Eller kom den kulen når jeg kjørte i en stor dump! Nei det er nok et tegn på god mat og mye kos dere ser, og jeg er litt for denne pappamagen. Kan det være så farlig det æ, og ha en slik en.

Dette er jo en vag betegnelse, men faktisk så er det mange som snakker om dette for tiden. Og for å ikke å snakke om det kropps presset som er der ute. Så fort du sjekker nettaviser, sosiale medier eller andre kanaler så dukker det opp at det skal være et sunt kosthold, du MÅ ha gode trenings rutiner, intensitet osv. Dette er noe som til stadighet går igjen. Og ja du finner dette overalt.

Jeg kunne lese her for en stund side at pappamage er inn, det var dagens god nyhet. Da er det ikke noe å stresse over. Den kulen har vært på min mage i mange år, men jeg har det veldig fint allikevel. Jeg er glad, blid og rett og slett svært positiv. Det er ikke magen som avgjør det. Det er viktig å holde den ved like av og til, og pleie den. Det står ingenting om hvor stor pappamagen bør være, men det gjør ingenting om du har en liten stuss av mage der.

Katta liker veldig godt å stå å kna på magen min, det er stas syntes den:) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært misunnelig på de som kan putte i seg hva de vil uten å legge på seg et gram. Noen mennesker er sånn. Noen er tynne, og kunne sikkert ønsket de hadde 1 kg eller to ekstra på seg. Uansett og sett bort i fra det, så er du perfekt akkurat som du er! Vær stolt av deg selv, og ikke gjem deg bort om du er som meg. Har noen kg ekstra. Det kroppspresset som er nå om dagen er jo helt på trynet, og verden er lissom lagt opp slik at du skal være tynn, men bry deg ikke om det. Bare se på de kles dukkene som står i butikken. Det er få der som har pappamage.

Slå et slag for pappamage, og bidra til mindre hysteri der ute. Det vil gagne oss alle. Kanskje til og med mammamager vil bli mer populært:)
Nå er det en deilig kveld som kan nytes og du kjenner det klør litt i fingrene etter å putte den hånda ned i gotte posen som ligger i skuffen. Bare gjør du det du, og ikke tenk og gnag så mye over det.

Ha en utmerket dag, og husk å vær den du er. Du er like god som alle andre!!

Prekæs

tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg