Jeg hadde ingen mulighet

Jeg forsøkte, jeg ga det en sjans, men tror du jeg fikk det til…..Naj!

Vinterferien sklei forbi, det var nydelig og legge bort det meste og bare nyte uka med familien. Det er viktig i blant og kunne koble helt av. Tenke på seg selv, og ikke tenke hva andre mener, sier og gjør. Et supertips her er å legge bort telefonen i blant. Gå en tur uten mobilen med deg så får du en helt annen ro. Ja jeg er fullstendig klar over at det er en trygghet og ha med seg mobilen på tur, i tilfelle det skulle skje noe eller du må ta bilde av noe. Hvor ofte har det skjedd noe når du har vært ute på tur?

Før denne ferien og foran andre ferier, har jeg en tanke om å gjøre ting jeg vanligvis ikke gjør så ofte. Som det og lese bok. Det ser jo så koselig ut, sitte der og bare “dive” inn i boka. Nå har jeg blitt 42 år, og da må jeg vel kunne finne roen med ei bok tenker jeg. Den tanken er det det bare til å legge i fra seg, for dette fungerer ikke for meg. Jeg har for mye annet som opptar tiden, og som er spennende for meg. Jeg hadde ingen mulighet til å ta frem boka en gang på turen vi hadde i vinterferien!

Men jeg gir meg ikke, jeg vil forsøke på nytt i fremtiden, for bøkene de har jeg jo 🙂

Kaninmysteriet fortsetter, eieren har ikke meldt seg så langt. Det som er litt trist og tenke på er at det helt sikkert er et barn som savner denne lille kaninen sin. Den er i trygge og gode hender foreløpig i påvente av at eier melder seg. Fikk du ikke med deg gårsdagens innlegg finner du det her

Ellers gledes det over det fine været vi har om dagen. Det er strålende sol, noe som gir påfyll av god energi i kroppen. Det er magisk og kjøre til kontoret i solskinn og bare høre på musikk. Det gir en fresh start på dagen som igjen har god innvirkning på hvordan dagen vil bli 🙂

Jeg må bare innse at en lesehest er jeg ikke, men gir ikke opp håpet så lett!

Lag deg en finfin dag og gjør det beste ut av din dag:)

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg