Jeg gjorde det !!

God kveld !

Jeg skrev tidligere i dag at jeg skulle vaske vinduer, og det holdt jeg! Jeg måtte bare en liten tur på fotballkamp for å se en trenings kamp. Set var en kald fornøyelse, men hva annet kan jeg forvente i februar måned. Det var ihvertfall ikke varmt. Tok på meg godt med klær og fikk med meg en bra match !

Vel hjemme fant jeg frem nal, klut og bøtta. Fyllte i vann og vasket vinduene som jeg sa jeg skulle gjøre. Det var digg følelse. Og i morgen når sola skinner, så kan vi faktisk se ut. Jeg gjentar ordtaket “happy wife, happy life” Den bør du leve etter. Det blir en enklere hverdag om dette følges. Det er flere mannfolk som sier bare til sin fru . HALLO jeg er bare mann, og har ikke anledning til å bidra. Det er klart du kan!

Jeje hjemmelaget pizza er spist. Denne var det barna som laget. Ble fantastisk god og smakte utmerket. Sitter nå og vurderer en rask gåtur i vinden. Da kan vi putte godis i stryta med god samvittighet. Har du gått dagens tur ? Hvis ikke, er det fremdeles ikke for sent. Du får deilig energi av en gåtur.

Har du kjent på den gode følelsen av å ha rene vinduer i heimen. Det er helt fantastisk. I morgen er det tilbake til dommer hverdagen igjen, men bare 1 kamp som skal dømmes. Så er det burdagsfeiring hos papsen med familie etter det. God mat, kake og hyggelig prat med nærmeste familie blir hyggelig. Det har vi ikke så mye tid til ellers i hverdagen!

Kjenner du til den frasen “jaja vi får ta en kaffe en dag vel” ååååååja. Den kaffen blir det sjelden noe av. Det kan jeg stå inne for. Det er mange jeg skulle hatt en kaffeprat med, som bare har kokt bort i kjelen 🙂 Det beste en kan gjøre er å avtale dag og tid med samme om du havner i en slik situasjon. Det gjør vel de fleste vil jeg tro.

Ta godt vare på hverandre og nyt lørdagskvelden!

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg