Jabadabaduuu, sjekk her´a

Hei sveis! Dagene løper i vei, energinivået er på topp og sommervarmen kommer på en aldri så liten visitt denne uka. Joda det er noe kjølig om kveldene, men i sola og på dagtid så er det helt magisk. Det som er litt tråkig og som vi ikke liker er denne vinden! Det blåser jo så mye at vi alle går rundt med hentesveis i perioder 🙂

Men du, det nærmer seg sakte men sikkert ferie for mange av oss, noen har allerede tatt ut sin ferie. Det er alltid en god følelse når det nærmer seg sommer, vi bruser litt med fjæra, og sitter ofte våkne til over midnatt. I vår mansion, er vi gode på å legge oss sent, og svært dårlig på å legge oss tidlig. Det er en dårlig kombo spør du meg!

Jeg synes dagene går vanvittig fort for tiden, tross for at det ikke skjer så veldig mye. Det er noe med den tiden, og som jeg har nevnt tidligere så er det færre timer i helgene. Det er helt åpenlyst, og dette ser ut til å bli verre og verre med årene.

Når vi var barn, kunne en time føles som en hel dag, tiden sto i perioder stille og vi kjempet oss igjennom. Hva skyldes egentlig dette ?!?

Ja det spørsmålet er det mange som stiller seg, men noe godt svar det får vi ikke. Det er noe bare tiden som er sånn. Vi er styrt av bl.a sosiale medier, men det kan vel umulig ha skyld i dette ene og alene. Jeg for min delhusker spesielt godt når jeg skulle ta buss et sted, var 12 år og satt og ventet. Det var jo laaaaang tid til bussen gikk, nå går den forøvrig hvert 10.minutt mange steder, sånn var det ikke når jeg var ung!

Jeg har totalt sett mengder med energi, og selv etter en joggetur sitter jeg igjen med overskudd av energi. Nei jeg har ikke ADHD, ikke som jeg vet ihvertfall 🙂

Det er viktig og stå opp, kjenne etter om alt er bra i kroppen, og er svaret ja på det har du et godt utgangspunkt. Da kan du automatisk gå videre til steg 2. Det er nå det starter, for har du kontroll på alt du skal? Har du ikke det, kan det oppstå panikk og kaos. Noe som gjør at du får en dårlig dag! Det er viktig og lage seg en god dag, nyte livet her og nuh, og ikke tenke noe på ting vi ikke får gjort noe med! Bruker du en slik “oppskrift” skal du se at du får en finfin dag.

Jeg sender deg noen positive tanker, og gode vibes så håper jeg du får en finfin dag 🙂

tenaaringspappa

3 kommentarer
    1. Det er utrolig godt å våkne og kjenne at alt er bra i kroppen. Jeg har nok brukt opp litt for mye av oppspart energi, så jeg tar gjerne imot gode vibes. Sender positive og gode tanker tilbake til deg. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg