I dag skal vi på spøkelsesvandring

Ja du leste helt riktig, det er arrangert spøkelsesvandring på Akershus festning. Brodern og familien inviterte oss med, og vi sier jo ikke nei til litt spenning. Det blir spennende å se hva de har å by på. Oh yes, tanken har allerede slått oss…

Det første vi tenkte var…er det skvettescener? Er det skummelt, men uansett som jeg alltid tenker vi dør ikke:) Dette er en vandring som varer i ca 2 timer, og du vet jo selv der på festningen har det foregått mye, og det er klart det blir spennende.

Hadde du turt å bli med?

Dette må jo selvsagt dokumenteres så godt det lar seg gjøre, så jeg skal fortelle deg hvordan opplevelsen er av dette.

Jeg trodde ikke det fantes spøkelser på ekte jeg, men det skal vi se i kveld:) Først tar vi en tur til hovedstaden og sjekker livet i byen, før vi spiser noe indisk mat. Før det hele braker løs.

Tenk om en mann på 41 år, må ta bak døra ut fordi han var for redd da! Det kan jo i teorien skje, for jeg er ikke så glad i mørket og sånn i utgangspunktet, og her skal vi ned i de dypeste rom. Jeg tar med hjelm i tilfelle jeg skaller borti noe 🙂

På et sted hvor det har vært aktivitet i årevis er det garanterte noen skjulte skatter som må frem, og de skal vi få ta del i. gjett om vi gleder oss a!

Skal du noe spennende i dag?

Fortsettelse følger…

2 kommentarer
    1. Ja jeg skal til Rhodos 🙂 Og jeg kan trøste deg med at spøkelser ikke finnes. Det er energier fra ting som har skjedd som henger igjen, ikke menneskene 🙂 alt er energi. Kommer du inn i er hus der det er mye krangling og ufred, kjenner du ofte ubehag. I kirkene foreksempel, demoner, bare tull, men tunge, mørke energier ja. Kan være ubehagelig ja, men farlig nei. Så frykt ikke. Det er kun de levende som er farlig 🙂 Jeg får beskjeder ned fra avdøde og renser hus og fra de som har gått over er det kun kjærlighet. 🙂 kast deg ut i eventyret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg