Hvilken side skal være opp?

Jeg er en person som lurer på mye forskjellig, og står ovenfor problemstillinger hver eneste dag som jo i utgangspunktet er spennende! Jeg spør mye på jobb, blant kolleger og eller her hjemme hos familien. Ikke det at jeg mangler kunnskap, nærmere tvert i mot. Jeg ser ofte etter nye løsninger og at ting kan forandres på til det positive.

Vi spiser mye knekkebrød her hjemme, av ulike typer, og jeg har over lengre tid undret meg over hvilken side som er riktig side når det gjelde disse type knekkebrød. Når du åpner en pakke med knekkebrød, så har du sikker din teori om hvilken side du skal legge knekkebrødene på.

Her i huset gjør vi det på en måte, men er det rett måte? Det har jeg ingen fasit på .

Vi velger den siden som har minst hull på , det er av den grunn at da går det mindre smør på knekkebrødet. Hvilken side velger du. Det hadde vært gøy med flere teorier om du har det, send i vei. eller sleng inn en kommentar her under, så skal vi se hvilken vei dere velger.

Kjør debatt!

tenaaringspappa.

13 kommentarer
        1. Riktige er at flatere side skal være nede,altså denne med mest hull på,skal opp…må være slik eller ser det ut at du spiser bakvendt på en måte. Eller du ser når du åpner knekkebrød og tar et stykke at flate side er ned…dermed bruk det som utgangspunkt…jo det er nok flere svar,men eg har ikke tid…kanskje neste gang . God apetitt 🙂

    1. Skjønner ikke problemet. Smør på siden med minst hull deretter snur du knekkisen og spiser med den siden opp som noen har definert som riktig. 😂
      MEN hvis du tar flere parametre i regnestykket enn smør, hull og riktig side da får du et par andre problemer.

    2. Lika den flate sida på grunn av at ej et mest brødskive og der e ej vant til at det e for det meste flatt og også så syns ej at på den sida med høl så samla smøret sej mest ned i høla og det lika ikkje ej

    3. Bruker flatsiden opp i hverdagen, men i helgen er det de store hullene opp. Da blir det litt mere smør og litt mere smørepålegg. Kose seg litt ekstra i helgen 🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg