Hjeeelp…Dette spillet gjør meg spilleavhengig!!

Jeg vil tro jeg snakker for flere munner når jeg snakker om dette spillet, det er i utgangspunktet helt simpelt, og lite utfordringer. Utfordringen som du ofte kjenner litt på er at du har for spinns, og for lite cash til å bygge ferdig din verden. Det høres jo helt teit ut at en voksen mann er avhengig av et så enkelt spill, MEN det er jeg. Hei jeg heter Remi og er avhengig av Coin Master!! 

Det første jeg gjør om morgenen er selvfølgelig å slå av klokka som kimer med den melodien om at det er på tide å stå opp. Og så er det inn på det spillet for å se om noen har forsøkt å ødelegge din verden, for det er jo fullt mulig 🙂 Det er også det siste jeg gjør før jeg legger meg. Det er å ordne med byen min, få nok skjold til å klare meg igjennom natten. Det er nesten så jeg setter på klokka og kan jobbe med min verden på natterstid. Da ligger de andre å sover, men så galt har det ikke gått 🙂

Herregud er det mulig da mann, jadda det er sikkert og visst! Du spiller kanskje du og? I så fall skjønner du godt hva jeg snakker om. Er du en av de som ikke spiller dette i det hele tatt, tenker du lett…Denne mannen er gal, og jepp det er jeg. Disse tider driver oss til mye rart, men jeg tro det er det spillet folk spiller mest om dagen. Det er jo også fengene da, for ellers hadde jeg ikke spilt det.

Det fine er at du kan spille med dine facebook venner, så på den måten er vi sosiale! Du har god oversikt over hvem av dine venner som spiller, og du kan om du er crazy angripe din venn sin verden. Det er ufint, fordi da må du bruke mange spill penger, for å bygge den opp igjen.

Hehe når jeg sitter å skriver om dette nå, så skjønner jeg jo at jeg er helt på trynet, men det er gøy. Det er ren skjær tidsfordriv, og du kan slutte når som helst. Det er jaggu ikke lett. Det fungerer slik at du mottar game cash hver dag og du spinner på et hjul, det er om å gjøre å bygge verden og komme deg videre, da trenger du virkelig mer og mer penger og spinns. Du kan også skaffe deg kort, og bytte med andre. Men gullkortene som du virkelig trenger, nei de får du ikke med det samme! Og slik holder vi hjulene i gang på spillet.

Du kan jo bruke penger til hurtig fremgang, men jeg har alltid sagt at om du bruker penger fra ditt visakort, da har du tapt spillet! Man bruker ikke penger på sånt, det er jo helt teit. Men mange gjør jo det, og slik tjener de fett på de som gjør det. Jeg gjør aldri det i spill. Der går grensa!!

Du sitter nå og tenker mens du leser om dette at han der er passe avhengig, men han vet hva han snakker om. 😊😊

Trenger du noen gode tips og råd, ta kontakt så skal du se du blir overrasket!

Coin Master ja…last ned and let the game begin!

Ha en toppers dag, det er freeeedag !

Prekæs

tenaaringspappa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg