Har passert 400 000

Det er gøy med sosiale medier, det er bra at voksne mennesker er på nett. Vi bør og skal absolutt være tilstede. Se for deg hvordan det hadde vært om barn og unge mennesker fikk lov til å herje fritt på SoMe helt uten at vi voksne får dette med oss, men mange barn tror SoMe kun er for unge mennesker. Der tar du de kraftig feil!!

Det startet litt i det små med en tanke om at jeg skal få med meg hva ungdom driver med på sosiale medier. Jeg ønsker et innblikk hva mine barn blir eksponert for. For det er jo her de bruker tiden sin, da er det helt naturlig at du logger deg på å sjekker litt du og.

Jeg fant raskt ut at dette var både gøy og spennende. Jeg begynte med noen tullevideoer, for jeg forsto ikke helt med samme hva dette dreide seg om. Når jeg hadde brukt det litt, tenkte jeg at dette kan jeg bruke til noe artig. Jeg legger ut dagens vits, nettopp for å spre glede. Det gikk ikke mange dagene før dette ga mersmak. Fikk raskt flere følgere og jeg fortsetter med å legge ut vits. Det blir et par vitser om dagen, da holder jeg det gående 🙂

Hvem hadde sett før seg at en halvgammel kar på 41 år skal bli hekta på tiktok, hehe. Nå har jeg snart 11 000 følgere, og de strømmer bare på hele tiden. Det virker som liker vitser og humor, og det å starte dagen med å le av en god vits er jo helt fantastisk.

På denne måten får jeg med meg hva som skjer på tiktok, hva ungdom skriver i kommentarfeltet til andre tiktokere og det er langt i fra bare unge mennesker som kommer med dritt. Det er mange godt voksne mennesker som slenger med “leppa” De mobber, de er direkte ufine mot andre, og skjuler seg ofte bak falske profiler. Tror de, for de har ofte en profil uten navn, men det å finne rett person er allikevel ikke vanskelig.

Jeg vet mange foreldre og voksne mennesker sier at nei, dette er ikke noe for meg. Jeg er for gammel jeg. Det er bare tull og tøys. Jeg så her for litt siden en bestemor som har 3,4 millioner følgere. Og det har hun fordi folk liker det de ser, og synes dette er interessant. Jeg synes flere voksne bør laste ned tiktok og se hva dette er. Du blir nok raskt hektet. For du sitter der og blar og blar, og nei det er ikke alt som er underholdning!

En av mine video med en vits har nå passer 400 000 visninger, det er snart en halv million som har sett en vits. Det sier litt at dette er gøy  Du finner den her

Sitter nå og tenker ja skulle jeg ikke bare opprettet meg en konto, så gjør det. Logg deg inn og bli med på moroa! For det er gøy, det er der alle er om dagen. Det er her det skjer. Og ser du noen ufine kommentarer eller brukere, kan du bare rapportere de så tar tiktok seg av dette. De er dyktige i sitt arbeide 🙂

Jeg møtte forøvrig Jonas her, og vi har samme humor. Ut av dette ble det podcasten vår farskapet. Så ja nye dører kan åpnes, og før du vet ordet av det så har du fått en gylden mulighet

Da ses vi på tiktok da, jeg heter tenaaringspappa der og så bare søk meg opp 🙂

Prekæs !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg