Har passert 22 700!

Hey , først om fremst har det blitt litt mindre tid til bloggen den siste tiden, men jeg har igjen funnet frem tastaturet. For jeg elsker og skrive, og spesielt fortelle hvordan det virkelig familielivet er. Det er faktisk ikke så rosenrødt som mange skal ha det til i sosiale medier. Husk at det vi ser og leser, er som oftest glansbilder. Bilder er ofte tilgjort, slik at det ser best mulig ut, og i tillegg er det ofte brukt diverse linser. Hvorfor bruker man linser, eller ulike etiketter. Nettopp for at det skal pyntes på 🙂

Når det er sagt så har mye av min tid gått med til andre prosjekter, jeg har jobbet mye med tiktok. Nå tenker du, er det så mye jobb´a. YEs, alle småprosjekter tar tid og skal det gjøres ordentlig må det planlegges osv. Det er med stor glede jeg må fortelle dere at jeg har passer 22 700 følgere på tiktok. Det som startet med nysjerrighet. Jeg laget en profil, for å se hva dette var for noe. For alle snakket om at det er så mye dritt her, det er personer som ikke klarer og oppføre seg, men vettu hva det ser jeg svært lite til. Det har jo blitt en ren skjær underholdningskanal.

Du er kanskje på tiktok, og du vet når du sitter der og blar nedover, så stopper det lissom aldri. Du må neste sette et tidspunkt for når du skal legge den fra deg, for her kan du faktisk sitte og scrolle i lange tider. Det som er litt kjekt er at det skapes trender her, det er god informasjon her, tiktok er for alle. Alt i fra tørre vitser til begravelsesagenter som forteller om hvordan de jobber. Det er veldig spennende i sin helhet.

Jeg hadde ingen formening om at jeg skulle sitte her en stund senere og ha så mange herlig og gode følgere. Det skapes engasjement, og folk liker, kommenterer og tar kontakt. Det er en del som stopper meg på gata for en selfie. Det ordner vi på minuttet!

Har du ennå ikke lastet ned den populære plattformen, bør du gjøre det nå med en gang. Ikke tro på alle fordommer som er der ute, men skap deg din egen mening om dette. Sett deg litt inn i hvor ungdommen ferdes og hva de sitter og scroller på hver eneste dag. Du vil garantert ikke kjede deg, men ha hodet med deg hele veien, for det er jo alltids noen som har dårlige hensikter. De er i fåtall, det er mange som har falske profiler, og bruker de kun til å slenge dritt til andre. De de ofte glemmer, er at det har link på siden sin til sin instagrampforil. Og vipps så vet du hvem denne personen er!

Jeg må si jeg kun har gode ord og si om denne, og det er stas og se på de kreative sidene som mennesker legger ut.

Det eneste du bør passe deg for er latterkrampe, det er vondt for magen men herregud for en herlig opplevelse. La deg føre inn i en god latter hetes det, og det er et ingen tvil om at du gjør her.

Søk opp tenaaringspappa så finner du meg !

Lag deg en magisk dag

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg