Dette har ingen influencere gjort tidligere

Reklame | Gretland Bil

Det er en glede å kunne presentere en stor nyhet for min del, som du får ta del i. Jeg har landet en avtale om et stunt som ingen før har gjort, ut i fra min research. Ja det er føles utrolig deilig å kunne presentere dette for deg. Jeg føler meg bare som en helt vanlig tenåringspappa, men skjønner at jeg er superheldig som får lov til å drive med deg jeg liker best. Å spre glede, ta opp tema i bloggen som andre også tenker, men kanskje ikke få fremmet på lik linje som i en blogg.

Jeg har opparbeidet meg et navn i SoMe og da er det ekstra hyggelig å kunne gjøre noe som ingen andre før har gjort. Ja jeg gjør mye rart, og har mange baller i lufta, men jeg har bena fremdeles godt plantet på jorda 🙂 Jeg må klype meg i armen av og til for å ta en status av om dette er en drøm, eller virkelighet! Det å ligge i norgestoppen på blogg, er stort på mange områder!

Jeg har lenge gått med tanker om å gjøre dette, og det har nå lyktes å komme til en avtale med Gretland Bil i Sarpsborg. De er en stor aktør som har biler for en hver smak. Så dette er noe du bør sjekke om du går med planer om å bytte ut den bilen du har. De tar innbytte, og du kan finne deg en annen bil. De har et rikt utvalg av biler, så her gjelder det å ta kontakt med en gang.

Om du ser meg langs veien er det bare til å slenge opp en hånd og hilse !

Jeg ser frem til samarbeidet med Gretland Bil, mange fine turer med gliset av en bil 🙂

Ha en utmerket dag, og følg ferden videre på insta og snap – tenaaringspapppa

Tur og kjør

Prekæs

4 kommentarer

Siste innlegg