Det perfekte jaget..

Synes det er litt viktig å snakke om dette med dine poder fra en nokså tidlig stadige i livet,  for det perfekte jaget er det mye av der ute hver eneste dag, og det kan få store konsekvenser for hele familien. Det er tungt å være den i sosiale medier som til stadighet ikke klare å gjøre som flere av vennene driver med. Eller har fått de perfekte gavene.  Sånn er vi litt styrt vi mennesker, at vi driver med forskjellige ting og er på forskjellig stadige i en familie. 

Jeg har ihvertfall en helt usminket blogg, her det ikke mye tilgjort for å få det perfekt. Jeg er den jeg er, og glad er jeg for det! Jeg ser vennvittig mange der ute som sliter med mye forskjellig.  Og blir ekstra sårbar nå i juletider. Flere voksne forholder seg helt rolig i sosiale medier, fordi de ikke klarer å måle seg opp med hva andre gjør. 

Det som er et godt utgangspunkt er å snakke om dette tidlig, og være helt åpen om dette innad i familien! Det er ikke sikkert den familien som fremstår helt perfekt, er perfekt! Det skal nevnes at det som regel er noe i de fleste hjem og familier. Det er viktig å gripe fatti de gode verdier som finnes for dere. Og ekstremt mye av de du ser og leser i sosiale medier ofte er tilgjort eller sminket til for at det skal bli perfekt. 

Jeg for min del er meg selv og trives godt med det. En liten raring som alltid er blid og fornøyd! Trives godt med det:) De som kjenner meg vet hvordan jeg er! Poenget mitt er at en kan ikke forandre deg fra den du er, men gjør det beste ut av det. Jeg er heldig som har en god og trygg familie som alltid er der. Det er godt å ha noen å lene seg på når det trengs! Vi alle har behov for å ta den dype praten av og til. Det er godt å rense luften.

Nå stopper jeg der før dette ennå dypere:) Du skal vite at du er perfekt akkurat som du er! Ha en toppers fredag videre.

Prekæs

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg