Barna synes dette fort blir kleint

Hei og god søndag til deg !

Denne mannen med kulemage og godt humør har kommet seg på TikTok, noe jeg selv synes er litt gøy. Og det er viktig ikke ta seg selv så høytidelig. Vært litt sprø er bare gøy, det synes ihvertfall jeg. Der kan du legge ut alt i fra dansevideo til humor, osv. Det er en app du kan sitte å bla på i flere timer, hele dagen om du vil. Så her er det bare å komme i gang mener nå jeg.

Du har sikkert hørt om den, kansje barna dine har den, venner har den etc. Det er en app som gir deg glede og humor. For når det er sagt så legges det mye rart ut der. Ha tunga rett i munnen!

Jeg har nå 4 innlegg som har blitt tatt godt i mot, og sett av flere tusen personer allerede. Og flere kommenterer, noe som er gøy. Tilbakemeldinger er alltid stas:)

Ungdommen her i huset synes jo raskt at dette er kleint da, det skjønner jeg. Når papsen utgir seg på denne måten, så blir det fort kleint, nettopp fordi jeg ikke helt har de hofte bevegelsene som mange har . Hehe dette er noe du bar må se. Last ned TikTok og søk opp tenaaringspappa så finner du meg.

Med denne appen tar jeg del i barnas liv, og får et innblikk i hva de bruker tiden på. Og mens jeg allikevel har den greia der, så kan jeg jo ha det moro med den selv! Det er viktig i livet å ha det gøy, og vi har det artig på mange forskjellige måter. Og det er et hav av muligheter der som vi kan bli kjent med. mange måter og lage video på osv.

Ser jeg deg der inne? Bare gjør det, du kan få deg mange gode lattertimer der, og det er jo underholdende også.

Nå er det søndag og digg vær, da finner vi frem sykkelen og tar en tur ut på stolpejakt. Det er et nytt område som skal sjekkes ut med stolper, og vi setter i gang, jeg skrev tidligere om et fantastisk tur tips som stolpejakten. Om du ikke fikk deg med deg sjekk ut denne

Det er en opplevelse for hele familien.

Ha en superfin søndag

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg