10 KG lettere!

Det er fredag, det er veiedag, og kroppen er full av energi!

Det gir meg utrolig masse energi av å ha fått til dette, på nokså kort tid. Er stolt av meg selv, og gir meg selv en klapp på skulderen for vel gjennomført. Det var mitt første delmål, og nå 10 kg vekt nedgang. Nå er jeg der, og synes selv det går veldig greit. Jeg spiser som de andre, men mindre enn tidligere. Noe jeg trives med. Jeg har sagt det før det med å forsømme noe for å oppnå noe.

Jeg gleder meg masse til fredag, ikke bare fordi det er helg men også fordi det er veie dag. Jeg synes det er best å ha den på fredag, for det vil være motiverende på flere områder. Ser du det står står positive tall på den vekta så ønsker du å holde det der. Du tenker deg litt ekstra om før du kjører neven ned i godis skåla 🙂

Godis er noe jeg også spiser, og er stor tilhenger av smågodt. Det er høydepunktet på lørdagen. Familietid og godis, da er helgen i boks. Tidligere har det ikke vært slik!

Det er mye snakk om hvor langt og lenge en må trene/gå for å forbrenne for eksempel en snickers Jeg har funnet følgende

 

Snickers (75 g – 374 kcal)

Så lenge må du gå: 49 min

Så lenge må du jogge: 34 min

Så lenge må du sykle: 1 t 11 min

 

Det taler jo sitt. En snickers er ikke stor. D.V.S jo større sjokolade du spiser, desto mer må du trene for å forbrenne!

I dag skal det mekkes taco, og ei lita løpetur i skogen hører med. Etter det så legger vi oss på terrassen i skyggen og nyter sommerkvelden.

Det er ekstra stas når du kjenner du har arbeidet godt med kroppen den siste uken og at jeg får betalt for det jeg gjør. Dette går veien, og det er bare å fortsette. Jeg blir veldig gira når jeg snakker om dette, for jeg har ikke følt det slik på lenge. Nå er jeg i et godt driv, og gleder meg til neste mål!

Det nærmer seg plutselig ferie, bare 1 uke igjen med arbeid så er vi der.

Har du flink til å være i aktivitet selv nå i varmen? Uansett skal du vite at jeg heier på deg, og dette skal vi klare sammen.

I helgen skal vi kose oss, ta deg en is og ro helt ned. Det er lov det:)

Nå er det kun få timer igjen til helg

Ønsker deg en superduper fredag og helg

tenaaringspappa

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg