Tenaaringspappa’s deilige pannekaker

Barna synes dette er digg og i mange familiehjem med både små og store barn er dette alltid en hit. Pannekaker med enten sukker, syltetøy eller lignende. Det finnes jo et hav av ting man kan ha oppe på denne vakre flate dingsen.

Jeg har en oppskrift som er tatt litt ut i fra mitt eget hode, og interresse for mat. Dette er en oppskrift som vi har brukt hele tiden, og denne faller ganske enkelt i smak hos barna, venner av barna og alle som spiser hos oss.

Joda i dag finnes det ferdig røre, eller ferdig stekte pannekaker som også er gode, men om jeg har tid så er det svært enkelt å smelle i sammen en pannekake røre.

Den smaker nok best, og lukter digg i hus og hjem. Her under vil du få min unike oppskrift som du kan prøve. Denne har vært en suksess i mange år, siden barna her i huset såvidt klarte å tygge selv 😀

Så er det ikke sunt, men jaggu er det godt av og til og i dag var det nydelig å kickstarte denne uka med usunne pannekaker!

Jeg gir deg oppskriften helt uten kostnad, men en ting må du selv ta ansvar for, det er faren for overspising!

Kos deg med pannekaker, og del gjerne oppskriften:)

tenaaringspappa

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg