Små mål i hverdagen

Hællæ

Der var du igjen, snikende i rekordfart kommer du like brått hver uke. ONSDAG, det er noe spesielt ved den dagen. Det er som mange sier….Lille lørdag.Og det nærmer seg helg med stormskritt. Og når du legger den onsdag kveld. Er det jo praktisk talt helg når du våkner. Johoooooo 🙂

Er du flink til å glede deg over små mål i en hektisk hverdag? Jeg for min del har mye gleder i en hverdag…Jeg gleder meg til jobb hver dag, har en flott arbeidsplass. Så gleder jeg meg til lunsj, deretter til å komme hjem til familie. Samt er det viktig å sette seg små mål som du vet du klarer igjen hverdagen, uken, måneden osv. Det er et hav at ting du kan glede deg over. Deretter kan du tenke over småting som du verdsetter. 

Du får kanskje en melding hvor en bekjent spør deg eller familie om dere skal finne på noe på søndag. Det hadde vært meget hyggelig. Det er tross alt altfor lenge siden du har sett de. Inni deg sier du nok nei, du orker ikke. Du har mer enn nok med å komme deg igjennom en hektisk hverdag med mye mas og kjas. Det besøket bør du gjennomføre. Da vil du føle deg mye bedre i etterkant og du sitter igjen med en god samvittighet. 

Som sagt er det mye små hverdagsmål som en kan glede seg over. Og grip tak i de. Når vi er inne på dette med besøk, så var det kanskje mer vanlig før i tiden, har ihvertfall jeg et inntrykk av. Da hadde vi ikke mobiltelefoner i bøtter og spann. Nå kan vi egentlig bare sitte hjemme i sofa´n og ha full oversikt over hva nabo, kollega, venner og familie holder på med. Om fru Karlsen har gått i fra gubben, ja det kan du bare se på facebook. En hverdag er en fest

Ha en toppers dag

-tenaaringspappa- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg