Sjekk denne kommentaren!! Jeg blir skremt

Jeg sitter som vanlig å blar i nettaviser, holder meg oppdatert hva siste nytt og for en god oversikt. Det er en av mine morgenrutiner. Nå skal det sies at det skrives mye om smitte, covid og hvor mange som er innlagt på sykehus. Så titter jeg over noen nettaviser som har delt sine saker på facebook.

Jeg kjenner jeg blir skremt over holdningene til enkelte når jeg blar nedover på den siden. Det går litt på at vår helseminister ber folk om å ha en plan B med tanke på julefeiring. Skal si det koker greit i kommentar feltet, og nei jeg klarte selvsagt ikke å holde meg. Folk klager og syter over at Bent Høie er den som har ødelagt det meste i år.

Da må jeg jo bare legge til en liten kommentar som lyder som følger…Den som skal ha skylden for det meste i år er nok han som spise den tragiske flaggermusa:) De fleste der ute tok den, de ga en tommel opp, og smil. Bortsett fra 2-3 få da som ikke så humoren i dette, og mener vi skal tromme sammen til store samlinger og gå i mot det helseminister og andre ber oss om å gjøre. Denne kommentaren gjengir jeg her, men skulle opprinnelig hengt ut personen, men dropper det.

Budskapet i kommentaren her er det viktigste, og med slike holdninger er det jo ikke rart vi ikke får bukt med smitten. Det er ikke rart dette tar tids. Det er nettopp på grunn av slike mennesker som ikke bryr seg vi sliter og smitten sprer seg. Vi som har holdt oss i tøylene siden mars og vært flinke vi er tålmodige, og fortjener meget mye ros!

Ha an smittefri dag

Prekæs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg