NRK tok kontakt, på lørdag skjer det

Det er en helt vanlig hverdag sånn sett, men tlf ringer. Hei det er fra NRK. Du får litt sånn oi hei på deg følelse, men jaggu var det koselig at de tok kontakt. Det handler om mitt blogg innlegg som Bergens Tidende laget et innlegg om. Harmløse pøbelstreker du finner forøvrig her

BT fikk et motinnlegg fra en pensjonist som synes det er rystende av en voksen mann som meg og komme med oppfordring til å gjøre ulovligheter. Det har ikke kommet fra mine fingre eller munn. Hvor han plukket opp dette fra er for meg undrende. Uansett så ble jeg ringt opp fra NRK som lurte på om jeg kan stille i ukeslutt, til en debatt med personen som skrev mot innlegg.

Jeg stiller opp vettu, og har mye på hjertet. Han er rystet over mine påstander, og at jeg ber barn og ungdom komme seg ut for å bli kreative osv. Jeg deltar i NRK radio på lørdag mellom 12 og 14, da skal det prekæs og jeg får en god anledning til å få ut det riktige budskap.

Vi alle har vært ungdom, og vært med på hyss. Det er viktig at det skal være harmløse pøbelstreker. Det er viktig å snakke med poden og dette, slik at de ikke går over streken. Jeg gleder meg til debatt, og det blir gøy. Det hadde vært kjekt om du tunet inn på lørdag fra 12 til 14. Da hører dere hva jeg har å si!

Stay tuned on NRK Radio

Dette blir gøy:)

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg