Nærmer seg 70 000 visninger på 3 dager..

Det er mange plattformer vi kan gå på når det gjelder sosiale medier. Det er et hav av muligheter. og skal du virkelig treffe de unge så er det TikTok som gjelder for de. I tillegg til insta og snap. Det er selvsagt her på blogg.no, som er stedet for alle aldre.Og det er mange som leser bloggen hver eneste dag.

Jeg har fått mange nye følgere den siste uken, og kjører en fast spalte med dagen tørre vits på TikTok under navnet tenaaringspappa. Der legger jeg ut en ny video hver morgen, slik au kan få trimmet i gang lattermuskelen. Det er spesielt en vist som jeg la ut for dager siden. Den bikker snart 70 000 følgere. Det er litt gøy, at jeg treffer med vitsene. Det er helt klart et marked for dette der ute. Og har du ikke tiktok bør du skaffe deg det av flere grunner.

Har du barn som er er, bør du følge de osv. Her kan du sitte i timesvis og se på underholdning. Du blir raskt hektet, og det er faktisk gøy å sitte å ble og ble.

Det er selvsagt ikke alle vitser som slår an, men det som gjør det blir lagt merke til. Det er mange av de jeg selv lager, og legger ut. Samtidig er det flere jeg finner der ute i den store verden. noen sender til meg, og det er gøy.

Har du en god tør vits er det bare å sende den til meg, så vil den bli publisert. Legg også igjen her i kommentarfeltet om du ønsker det.

I dag har det vært en spesiell dag, det er ingen som har ringt på døra og det er få mennesker ute i gata. Mange barn og unge er nok veldig skuffet over at det ble slik, og i dag som det hele endte på en lørdag i tillegg var det kjipt!

Det kommer nok en ny mulighet neste år skal du se. og du vet jo hvor fort 1 år går 🙂

Nå har vi tømt godis skåla, og er gode og mette!

Ha en utmerket flott dag videre:)

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg