Lukk øynene og kjenn etter….

Har du noen gang lukket dine øyne, og kjent etter hvordan går det egentlig med deg. Hvordan har du det akkurat nå. Det er noe vi bør bli flinkere til, det å kjenne etter sine egne følelser. Kjenner etter om alt er som det skal være, eller om det er noe som må jobbes mer med. I denne tiden vi nå går inn i, er det forventet mye stress, tankene løper løpsk hos enkelte, nettopp fordi det nærmer seg jul.

Det er av og til viktig å ta en break up, lukk øyne og kjenn etter….Nei ikke lukk de akkurat nå, for da kan du ikke lese resten. Og jeg tenker du nå er spent på resten, dermed bør du holde de åpne helt til du har lest dette innlegget ferdig.

Jeg er ikke noe flink til det, men skal gjøre det mer i tiden fremover, Du vil merke med en gang de lukkes at tankene setter i gang. Du bør tenke over hva som er dine verdier, er det noe du har dårlig samvittighet for, eller er alt bra. Det er få mennesker som surfer igjennom livet uten bugs. De fleste av oss har noe de bør bli bedre på. Forbedringspotensial er det hos de fleste.

Vi er nok dårlige på å se dette selv, så spør gjerne din venn, partner eller noen du omgås mye med. Spør de rett ut, er det noe jeg bør bli flinkere på.

Nå tenker du hva i alle dager er det han snakker om nå, men prøv selv så skal du se at tankene settes i sving:) Sitter her i skrivende stund, og nyter en kopp kaffe, skriver et innlegg som du forhåpentligvis synes er bra skrevet. Jeg har mange tanker i sving hele tiden, det kan jeg skrive under på. Jeg har mange jern i ilden, og trives med det.

Noe av det jeg tenker akkurat nå, er pandemien som er over oss. Jeg er så lei hele den greia med smitte, alt det har ødelagt for mennesker. Alle arrangementer som er avlyst. Det rammer så mange mennesker akkurat nå, og jeg føler det er en stor frustrasjon som brer seg over oss. De fleste av oss er lei, vi har dette langt opp i halsen.

Det har ødelagt for så mange siden mars, og hva får vi gjort? Ikke så mye, for det er ikke vi som styrer dette. Det er smittetall som styrer mye av dette, og ja her kommer vi inn i bildet. Hvis vi fortsetter og er flinke så går dette over.

Det vi hører om i medier nå skremmer oss noe, for det snakkes om en smittebølge nr 2. Det er flere store byer, og land som stenges helt, og vi får en type flashback!

Vi må stå sammen, og bare kjempe videre. Vit at du ikke er alene om å være lei. De fleste av oss har som sagt fått mer enn nok. Vi vil ut av denne bobla!

Nå kan du snart lukke dine øyne og kjenne etter om alt er bra med deg. Trekk pusten dypt, og spør deg selv. Hvordan står det egentlig til. Ta en real sjekk:)

Ha en nydelig dag der ute.

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg