Jeg ble gravid i ung alder

Det har vært overveldende gode tilbakemeldinger i forbindelse med gårsdagens innlegg! Jeg har takket hver og en av dere, og synes det er stas at dere sender meg meldinger. Dere som har spurt har også fått noen pekepinn på hvordan dere kan legge opp deres løp videre. Det skal sies at det er stas å være en motivator for flere av dere.

Noe av det viktigste når du går i gang med endring av dine vaner er å holde humøret oppe som jeg var inne på i går, samt ikke la de dårlige dagene gå utover andre. For de vil komme, du må bare være forberedt på at de kommer. For å ta for seg meg, så har jeg levd slik i mange år med mye godsaker, jeg ble “gravid” i ung alder, og har ikke helt gått ferdig svangerskapet:)

Det er flere ganger jeg har lyst på noe usunt midt i uka, og vi spiser både enkle middager som pølse i brød, hamburger og egentlig det meste av av mat spiser jeg, men da med måtehold. Jeg bruker hodet hver gang jeg skal “putte” noe inn i munn.

Det å bruke penger på dietter, dyre slankemetoder osv er ikke noe poeng mener jeg. Vær tydelig på hva du vil oppnå, og finn din vei som vil være riktig for deg. Jeg for min del startet med raske gåturer, og i en gitt periode gikk jeg litt, jogget litt og slik jobbet jeg meg mot det å klare å jogge hele distanser som det jeg gjør i dag. Jeg klarer fint å jogge 5 km, 7 km osv. Det er som konemor sa til meg en gang vi var på joggetur….Jeg var sliten hang litt med nebbet for å si det sånn, konemor sier da har du vondt noe sted…jeg kjenner etter og svarer nei. Da orker du litt til. Det er noe i det. Har du ikke vondt, men er bare sliten så er ikke det farlig. Ta med de disse ordene:)

Gi ikke opp om du kjenner at det butter litt i mot, det er ikke “farlig” i ryke på en smell om du gjør det, da retter du bare opp i det dagen etter, og tar noen ekstra kilometer!

Nyt dagen, du er helt topp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg