I natt var det tyveri hos oss

Hei og god kveld 😉

Nå kan du senke skuldrene dine å puste rolig, de har heldigvis ikke stjålet noen gjenstander. Det de har stjålet er rett og slett en time av vår søvn. Det føles ihvertfall slik. Det er det verste med å stille klokken en time frem, fordi da føler du deg snytt for en time med god søvn. Dette er noe jeg husker spesielt godt da barna var små. På kvelden da klokka egentlig var barnetv tid, hadde de fremdeles mye energi som måtte fyres av!

Ja nå skal det sies at jeg la som regel hodet bakover ved den tiden, slik at jeg fikk fri luftveier 🙂 duppet rett og slett av ved barnetv tid. Da kunne jo kidsa se på tv i fred og ro, mens far ladet opp til kvelds stell. Vinn vinn situasjon!

Det er som regel mange som lurer på hvilken vei vi stiller klokka.  Selv mange i godt voksen alder. Som jeg har sagt tidligere, så er det en grei regel på det. Den stilles den veien du tar hagemøblene. Om våren tar vi møblene frem, dvs 1 time frem, og om høsten 1 time tilbake.

Har du hatt en fin helg, og er klar igjen for en ny uke i morgo?, uansett så kommer mandagen, og vi har alle våre planer slik at dette går bra på sett og vis. Nå er det sent på kvelden, men er du trøtt nå da?, Klokka er jo bare litt før 9 på kvelden. Jeg er jo av den typen som sovner før jeg treffer puta så for min del går nok dette veldig bra allikevel.

Vi har ellers hatt en topp helg, med mye familietid. Vært ute å fått i oss god frisk luft, og inntar nå sofa´n i grei posisjon:)

Da er vi enige om at det kanskje har vært et tyveri hos alle der ute i de norske hjem i natt, men vi gidder ikke å anmelde det. Vi får stå i det:) Det eneste jeg håper er at jeg får tilbake den stjålne timen før jul. Det er gode muligheter for det 🙂

Ha en topp dag der ute

Prekæs

-tenaaringspappa- 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg