Hvordan ser din tacolefse ut?

Det er litt rart å skrive om det, men samtidig tror jeg at det er flere som tenker som meg. Dette med taco, er det mange teorier om. Det å bli bedt bort på tacomiddag er like spennende hver gang. Har de husket alt det du pleier å ha på i den lefsa? Vi har vårt greie, og den er sikkert litt sær, men det som er helt sikkert er hva man starter med i lefsa…

Jeg begynner selvsagt med rømme, og cheddarost…sånn flytende vettu. Det er selve prikker over i ´en. Så har vi jeg kjøttdeig over der, og revet ost på dette igjen, slik at osten smelter. Over der kan det være agurk, og de andre grønnsakene. Det er ikke så farlig, det som er et must er starten.

I ukas episode av farskapet ble det opphetet diskusjon mellom meg og Jonas, nettopp fordi han starter med salat. Han begrunner det med at da holder han lefsa tørr. Jeg for min del må ha rømme først, dette er fordi da er den ikke så tørr i bunnen, og den fuktige vesken er godt spredd.

Taco er jo så godt, og vi har det hver eneste fredag her i heimen. Da er det tacofest 🙂

Nå er det ikke alle som har på alt her, og det er smak og behag, så lenge du starter med rømma ! Jeg ønsker å høre dine ord på hva du starter med på lefsa. Kjør debatt i kommentarfeltet, så skal vi se hva som er mest vanlig.

De testene som er gjort til nå i dag, vi ser at de fleste har rømme i bunnen:)

Dette er ihvertfall noe som skaper debatt, og vi har en heftig diskusjon du bare må få med deg!! Du finner den her

Vi har alle våre vaner rundt dette, og man må jo bare starte med noe, jeg er sikker på at du også har din egen måte å gjøre dette på, og man kan jo ikke bare ta noe uten å væreklar over det 🙂

Kjør debatt !

Snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg