Hurra for meg som fyller 40 år i dag 🎉🎈🎉🎈

Heeeeei på deg !

Dagen er kommet, hvor jeg passerer en grense inn i nytt tiår. 40 år, det føles jo ikke slik i hodet og kropp. Heldigvis er alder bare et tall 🙂 Da jeg var ung syntes jeg at 40 åringer, var gamle! Det er jo bare tull og tøys:) Vi er unge og spreke, det er det ingen tvil om. Jeg gleder meg litt over dagen, og synes det er stas når Fredrikstad Blad som er lokalavisa lager en reportasje av denne mannen!

Link til artikkelen finner du her 40 år og driver bloggen tenaaringspappa

Litt kjipt å ha bursdag i disse dager, men det får jeg gjort lite med! Festen og selskapet tar vi igjen til sommeren, eller når det kan la seg gjøre. Da får vi slå ut håret litt ekstra. Det går helt fint. Hva synes du, var det litt skummelt å tre inn i 40 års tallet? Blir du vant med å si at du er noen og førti år. Nå jeg jeg jo si som de sa før i tia, jeg er “førr” 🙂

40 års krisa snakkes det mye om, jeg kjenner ikke jeg noe til så langt 🙂 Det skumle er jo at neste tiår er 50 år, det er heldigvis en stund til !  Dagen feires med min nære familie, med kake og snacks. I dag er det lov å slå seg litt løs med søtsaker, selv om det kun er tirsdag!

Det er nå livet starter hører jeg flere snakke om, men det er nok bare å kjøre på som vanlig. Det er stas å ha bursdag, 1 år siden sist. Det året blåste i vei. Har jo nettopp vært mars 2019 🙂

Sitter her med hjemmekontor, og leser hyggelige gratulasjoner fra kjente og ukjente. Det er gøy å ha bursdag. Rett og slett! Og håper du har det bra der du er 🙂

Ha en fin fin dag

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg