Herregud hvem var du som hilste…så flaut

Det er lørdag, du har helt sikkert vært i butikken og handlet mat, godis og andre festligheter. Det hører med til helgen vettu 🙂 Jeg svingte innom en butikk i dag på jakt etter sand til vår filterpumpe, og fant en butikk som ikke er utsolgt. Den butikken som til vanlig selger dette var helt utsolgt, og jeg spurte når vil dere få inn dette igjen……Ikke før neste år svarte en ung herremann!

Jaaaavel, så spurte jeg om de har noen tips til annen sand jeg kan bruke i det store bassenget vårt som vi har stående i hagen. Da ga han meg faktisk en råtips om en butikk som muligens har den samme sandtypen. Jeg setter kursen mot butikken og tråler igjennom butikk i jakt på sand. Finner ikke og skuffelsen nærmer seg.

Jeg finner omsider en ung herremann som jobber der, spør om de har mer av den sandtypen. Han svarer jada vi har en pall stående på lageret! OMG sand er i boks, han hiver over 50 kg med sand, så nå er pumpa i gang igjen. Og vannet skal bli klart og fint slik at barna kan boltre seg i mange tusen liter vann!

Det som var litt interessant i dag var at jeg gikk forbi en kar som sier hei, jeg svarer litt vakt hei tilbake for jeg kjenner han ikke helt igjen. Hodet ruller, og vrir seg rundt. Jeg kjenner han helt seriøst ikke igjen. Hvem i alle dager kan dette være?? Så om leser dette, sorry for at jeg virka så fjern når jeg gikk forbi deg og du så ut til å kjenne meg i dag.

Har du kjent på den følelsen…Vi går ute blant folk, og de hilser og smiler fra øre til øre, og gir uttrykk for at dere kjenner hverandre. Hva gjør du? Spør du hvor har jeg deg i fra? Eller later du som du husker han uten å gi uttrykk for at du ikke husker personen… Den kan fort bli pinlig.

Ennå mer pinlig er det om dere stopper opp og begynner å snakke, og blir stående litt fjern i samtalen. For hjernen din jobber jo med hvem du egentlig står og prater med🤔🤔

Det er heldigvis ikke så ofte slikt skjer og jeg kjenner mange mennesker, derfor er det mange som til vanlig hilser. Det er jo bare hyggelig det, ikke slutt med det.

Du i dag er det lørdag, da kan det nytes litt godis.

Kos deg og ha en nydelig dag 🙂

tenaaringspapppa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg