Har du fått med deg denne?!?

Hei gode du

I disse alvorlige tider er det deilig og kunne trimme magemusklene litt. Du vil kjenne at du får en helt overlegen dag. En god latter forlenger livet sies det. Flere av dere har spurt om jeg kan legge ut episoden her, det kan jeg selvsagt gjøre.

Jeg lytter selvsagt til deg, for du følger meg jo hver eneste dag. I denne episoden vil du få høre 2 tenåringspappaer som har overtenning, samt så kan det merkes noe premiere nerver, men det er noe som hører med i en premiere spør du meg 🙂

Klikk deg inn, sett på støvsugere og du vil merke av husvasken går som en drøm. Lett som en plett!

Del gjerne denne, slik at flest mulig får med seg de nye humorgutta! 🙂

Ha en utmerket dag

Prekæs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg