Et fantastisk 2019 er over!

Weeeeee det er nyttårsaften!

Jula er over, romjul er over, advent er over. Hele året 2019 er nå snart slutt. Det går vanvittig fort som jeg tidligere har skrevet mye om:) tenk deg æ, for 1 uke siden var det julaftan. Og der var alt over. MEN det har vært et forrykende år. Vi har alle blitt et år eldre, men fortvil ikke. Det merker vi svært lite til:)

Jeg tenkte tidlig på året at det var på tide å skrive litt om livet som tenåringspappa. Her er det nokså mye som skjer i løpet av en uke. For ikke å snakke om hva som skjer i løpet av en dag. Masse spennende, som jeg stadig går å reflekterer over. Dermed ble det en blogg, og jeg er i stadig voksende form. Har pr i dag mange faste følgere,  får mye gode tilbakemeldinger og det er gøy. Har en tanke om at det jeg skriver, treffer mange på deres plan. Og mer moro skal det bli i 2020. 

Går med planer om oppstart av en podcast, hvor jeg og barna reflekterer sammen. Her vil dere få høre fra ungdommens egne ord om diverse ting som skjer i et tenåringsliv. Konemor vil gjeste her, og komme med en mors tanker. Det er noe som vil komme i gang på nyåret, og dere vil bli de første som får vite om nyheten. Så her er det bare til å følge med! 

I dag må dere love meg en ting, vær forsiktig med fyrverkeri, alkohol og ta det pent. Så får du også en god start på det nye året. 

Godt nytt år!!

-tenaaringspappa-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg