Du kan bli en stor stjerne!!

Det er mandag og litt rart å ikke være på jobb, en går litt på rutine uken igjennom. Det er godt mes litt ferie, så en kan lade batteriene og komme tilbake igjen fulladet. Det blåser godt i fjellet i dag, men vi leser i media om høy vannstand og flere husstander uten strøm. Det er høy vannstand her også, men det er i form av snø. Litt over 1 meter er nokså mye, og gøy for alle og boltre seg i snø. Blir ikke for gammel til å leke og rulle seg rundt i snøføyka. Ikke heg ihvertfall. I denne kroppen bor det et barn 🙂

Har du hørt om Tik Tok ? En super populær sosiale medier for ungdom.  Her kan du lage danser til kjent musikk og det det ofte her trender settes. Ofte fra andre land,  men også i Norge. Her kan du bli en stor stjerne og faktisk tjene psnger hvia du får nok følgere.  Jeg leste nylig om en mor som egentlig bare skulle inn på Tik Tok for å se hva datteren drev med. Hva hun la ut osv. Hun ble så engasjert at hun opprettet en egen bruker der og fikk god opplæring av dattern. Pr idag har mor over 25 000 følgere. Og har en Tik Tok stjerne. Dette har tatt helt av forteller moren. Hun tjener penger på dette og får sponsor osv. Noe som engentlig startet ved en nysjerrighet.

 

Dette har også en bakside, for de trender som settes i sosiale medier starter ofte her. Vet du om ditt barn er avhengig av Tik Tok? Og om du er interessert i slike ting er det bare til å opprette en bruker og sette i gang. For det er også litt gøy. Barna sier hele tiden, kan du li med på en Tik Tok. Det ser veldig gøy ut og. Jeg hev meg på dette og opprettet en bruker her for å se hva dette er. Men jeg skjønner at jeg har mye på lære her. Det er et hav av muligheter. Jeg heter for øvrig tenaaringspappa der og. Så kanskje vi ses der på Tik Tok.

Jeg leste nylig i medier om en ny skummel trend fra Tik Tok hvor de skal hoppe ned på tog linjer og filme dette. Det er noe som selvfølgelig ikke er greit. Det skal forhindres, og om du er litt ett på og følger med på poden, så kan du raskt avverge dette som foreldre. Følg gjerne poden i sosiale medier så kan du få med deg noe av de det driver med, og de legger også ut mye artige ting som skaper god latter.

Er du også en nysjerrig forelder så hiv deg ut i et, barna synes det sikkert er litt kleint, men det er mange foreldre som er blant brukerne der. Da sier vi det sånn og ses helt sikkert i den store sosiale medier verden. Tik Tok er i støtet her.

Nå skal vi spenne fast slalomskiene, så har ikke mer tid til å skrive. Barna står å tripper. Her oppe under mitt bilde har du direkte link til både insta og snap hvor jeg er aktiv. Det er hyggelig om du følger meg. En tenåringspappa med mange jern i ilden:)

Vi prekæs

-tenaaringspappa- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg