Dette er årets julegave!

Reklame | Cosori.no

Hei gode du😊

Jeg er den typen som er skeptisk til nye produkter, og avventer ofte i det lengste før jeg hopper på et tilbud eller lignende. Det å ha mange kjøkkenmaskiner stående i skaper er en uting, og det er noe vi ikke ønsker. Vi ønsker oss utstyr som kan brukes enkelt og lett å rengjøre. Bli med her så skal jeg vise deg et produkt du ikke kan klare deg uten!

Jeg er glad i mat generelt, men frityrstekt mat kommer høyt opp på listene. Det er noe eget med frityrstekt potetbåter, nuggets eller lignende. Jeg har funnet et produkt som jeg mener kvalifiserer til å være årets julegave. Har du drømt om å ha et produkt som kan erstatte din stekeovn. Et produkt som virkelig gir maten det lille ekstra, og se for deg at du kan lage alt i fra pommes frites til cupcake i en og samme maskin. Det var noe jeg ikke trodde var mulig i det hele tatt.

Vi har en eldre airfryer stående som vi har tatt frem ved noen anledninger, men den har for det meste stått i skapet. Det finnes en helt rå airfryer fra Cosori

De har flere typer airfryer, hvor vi har en som vi har hatt noen dager nå, og dette overgår mye. Glem fastfood, du kan lage de beste kylling nuggets og pommes frites hjemme. Det er så enkelt, og tar kort tid. Det lukter ikke noe frityr olje, og det legger seg ikke fett overalt i boligen din.

Typen vi har hjemme nå er Cosori Premium smart airfryer, den har en rekke forhåndsinnstilte programmer, og det jeg liker med denne er hvor smart den er. Når vi lager nuggets, så tar det 12-13 minutter. Det er jo kortere enn du står i kø hos fastfood restaurantene. Når halve tiden er gått, varsler den at vi må åpne skuffen og snu på nuggets, slik at sluttresultatet blir bra. Den har en egenskap som er helt rå.

Skal du lage kyllingfilet en dag, tar du dypfryst kyllingfilet, legger i airfryeren og vipps så har du et deilig måltid.

Det som er så genialt er at denne er så enkel å rengjøre. bare se her

Jeg var som sagt skeptisk til apparatet, men det finnes ingen airfryer som kan måles med denne. I tillegg til å være smart, kan du koble den til en app som gjør at du kan starte den på vei hjem, slik at middagen er ferdig når du kommer hjem. Det er et hav av muligheter, og vi skal fremover prøve flere retter, og jeg vil selvsagt dele dette med dere. Kanskje du også kan dele noen med meg, når har kjøpt denne! Sjekk alle disse oppskriftene . Jeg tror du finner mye her som kan friste 🙂

Vi har prøvd ut noen små og enkle retter, og noe av det vi har laget er kylling strimler

Nuggets er en stor hit blant barna, og vi har selvsagt prøvd oss på dette og pommes frites

Følg med i dagene fremover så skal gi deg noen gode og smarte tips til middager, og annet snacks laget i denne geniale airfryeren. Du bør ikke vente med å bestille denne, og nå er den også på tilbud og i tillegg til prisen som står nå, gir jeg deg hele 15 % avslag og frifrakt ved bruk av min rabattkode tenaaringspappa15, Klikk deg inn her og bestill med det samme så har du allerede en gave i boks.

Så kan vi sammen inspirere hverandre, og vi kan oppdage denne magiske og unike verden sammen. Går du og lurer på hva du skal kjøpe i gave, til jul, bursdag eller rett og slett unne deg selv , vil denne garantert slå an i hjemmet !

Gled deg til flere innlegg med mye snadder 🙂

Go´ fredag

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg