De vi har signert med er…..

Det har vært mye virksomhet igjennom de 2 siste ukene, det er en del som skal på plass når det gjelder podden vår, og ja det er pod som er det store temaet nå om dagen for vår del. Det er noen brikker som skal på plass, og endelig kan vi fortelle den store nyheten…

Vi har signert en avtale med ADLINK. De er en stor aktør i markedet, og har flere profilerte navn i stallen sin. De har stor tro på vårt konsept, og det finnes ikke noe likt konsept i podtoppen pr i dag. Det er nettopp det som gjør dette litt ekstra stas!

Det føles litt som en unikt opplegg sett fra Jonas og min sin side. Og tro meg, vi gleder oss masse til å vise dere, og til at dere skal få høre det vi kommer meg den 15.februar. Jeg har sagt det før, men det kommer til å bli et fyrverkeri av en sending. Det er ikke noe jeg bare sier fordi vi selv eier dette, men jeg har faktisk ikke hørt noen har gjort dette på måten vi gjør.

Derfor er jeg sikker på at du vil like det, og du kommer garantert til å få trimmet lattermuskelen din 🙂

Tro meg det er ikke lett å roe ned kroppen, når det bruser over hver eneste dag pga podnyheten, og det er masse gode tilbakemeldinger fra dere som gjør at vi gleder oss ennå mer. Flere av dere har kontaktet oss og spurt om ting og tang, fortsett med det. Det er bare stas og jeg forsøker å svare dere alle!

Noe av det jeg synes er viktig som influencer er å ha kontakten med dere, fordi det er dere jeg gleder med dette. Noe som igjen gir meg en god dose positivitet.

Nå skal alt som har med samarbeid gjøre gå igjennom [email protected]

I dag skinner sola fra sin beste side, og den varmer faktisk litt og. Vi er på nest siste dag i Januar, og vipps så er det mandag og ny uke. Februar står og banker på døra. Den er kortere og kanskje det er fordi det er kjent for å være en kald måned. Kan det være derfor den har færre dager :):)

Vi gleder oss masse, og det bør du også gjøre til uke 7!

Ha en magisk og solfylt dag 🙂

-tenaaringspappa- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg