Dagens navn med helside i Fredrikstad Blad

Opa Opa det er fredag og kjenn den følelsen æ !

Den første uka med hjemmekontor og hjemmeskole er snart over, det går mot helg. Og det føler jeg kommer meget godt med i dag. Det har vært en spesiell uke, men vi har allikevel hatt en bra uke. Alle har gjort en super innsats og arbeidsoppgavene har stått i kø for alle in the family 🙂

Midt oppe i alt det som skjer så fyller denne kroppen snart 40 år. Den 31.mars. I den anledning ringte det en hyggelig journalist fra Fredrikstads Blad, som er lokalavisa her i by´n med mange tusen abbonenter både på papir og på nett. Journalisten ønsket å lage en reportasje i og med at jeg er 40 års jubilant om få dager. I dag kommer det en helside i papirutgaven, men på dagen min kommer det også på nettavisen. Det er hyggelig å bli satt pris på, og en føler seg jo ikke som 40 år i hodet eller kropp, men jeg får ikke gjort mye med det 🙂

Når jeg var yngre syntes jeg at 40 åringer var gamlinger som også så mye eldre ut enn i dag. Jeg føler meg ikke gammel i det hele tatt, og mye har kanskje endret seg siden den gang. Det må ha vært i gamledager det da!

Foto og tekst Boe Johannes Hermansen Fredrikstad Blad

Vi tok selve intervjuet over telefon, og journalisten kom innom for å ta noen bilder. Dette gjorde vi selvsagt ute i disse dager. Jeg synes intervjuet gikk veldig fint, og det ble en god skildring av meg som person. Det er alltid litt rart å lese om seg selv, men det var godt skrevet av en dyktig journalist.

Dagens navn i Fredrikstad Blad er stas. Det er mange som leser min unike historie i dag, og på dagen 31.mars vil det være mange flere som leser.

Føler selv jeg har en flott historie som sikkert ikke er unik, men som viser at det gjelder å stå på og ikke gi opp. Du kan fint nå dine mål selv uten utdannelse. Det er mange ufaglærte der ute som er svært dyktige, men som dessverre stoppes av utdanningskrav.

I kveld kan vi legge ned alt av arbeid, og nye helgen. Få deg en god tur ut i det fri, for å rense hodet, kropp og sjel. Slik at du er klar igjen når mandagen kommer. Det blir også en spennende uke, for hva skjer etter den 26.mars i forhold til skole osv. Det føler jeg vi alle venter på akkurat nå . Det er knyttet stor spenning til om det fremdeles blir skolestengt osv.

I dag er det tacofredag og det gleder vi oss til. Frem med tilbehør, lomper og annet. Det blir bra. Så må du ha en knakende fin fredag og nyte den så godt det lar seg gjøre.

Vi prekæs

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg