250 000 har sett denne video

Er det rart jeg blir hekta! Det er veldig gøy når man treffer med videoer man legger ut. Jeg er en person som sprer glede i hverdagen og det er bare positive tilbakemeldinger. Selv for en 40 åringer er tiktok gøy. Det har vært og er fremdeles mange som snakker dette ned, og at det er skummeldt med slike apper.

Det vet nok ikke hva de snakker om, og det var det som første meg inn i denne verden. Jeg ønsket å få et innblikk i hva er det unga våre driver med på de ulike apper. Facebook, er såpass kjent og der er ikke ungdommen lenger. Det er for gæmliser som de sier 🙂

Jeg la ut denne video og den går viralt i løpet av kort tid. Pr nå er den vist 250 000 ganger. Det er faktisk en kvart million visninger på denne. Og det er gøy, og stort på en gang. tror ikke jeg forstår hvor stort det faktisk er.

Her kan du se hvilken videosnutt jeg snakker om.

Jeg elsker dette, og kunne spre glede i en ellers så tung hverdag som vi nå er i, gir meg mye tilbake i form av full energi. De som kjenner meg der ute vet jo at jeg er en person som elsker det jeg gjør, og gir mye for å glede andre.

Men du husk å ta godt vare på deg selv, og følg meg gjerne på tiktok om du ønsker deg en god latter!

Ha en utmerket finfin dag

Prekæs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg