Gratulerer til alle fedre :)

Det er 10. November og farsdag. I en ellers hektisk og aktiv hverdag, stopper vi opp et øyeblikk og hedrer våre fedre. 

Gratulerer med dagen papsen min

Her er du i ditt rette ess, du som elsker sport, fotball og spesielt Liverpool.

Har funnet frem et passende pappadikt

dikt for pappa

Kjære pappa,
Takk for at du bærer meg på skuldrene dine
når jeg ikke orker å gå mer
Takk for at du leker med meg,
jeg har det så gøy når vi er sammen.

Takk for at du så tålmodig forklarer meg om verden,
det er så mye jeg lurer på
Jeg ser sånn opp til deg pappaen min,
for meg er du supermann!

 

Ha en toppers dag alle i hop

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg