Vi mennesker er ikke født kresne!

Det er en smal sak å fylle 40 år, fikk mange gode tips og råd etter den store dagen i går. Nå er jeg heldig å være frisk som en fisk, og føler meg ikke syk noen steder 🙂 Det er ikke alle som har det slik, det er jeg fullstendig klar over. Uansett kan jeg ikke gå rundt å tenke på alle andre til en hver tid!

Har du blitt lurt i dag? Det er jo 1.april, og pass på så du ikke lar deg lure i dag. Det er greit med litt humor i disse dagene, og det er nok noen som gjør et godt forsøk 🙂

Vi hører til stadighet at barn ikke liker ditt og ikke liker datt. Noen liker ikke fisk, andre liker ikke pizza. Og da lurer jeg på, er det slik at vi mennesker er født kresne? Jeg mener nå at det er vi ikke, men hvor gikk det galt? Hva gjør at barn ikke liker enkelte ting? Kan det komme av at vi ikke har det så ofte, eller hva kommer det av. Har du noen gode forslag til hvorfor, så fyr løs!

Det er mange voksne som er kresne, og vi liker forskjellig mat, det er helt klart. Hadde jo vært ekstremt kjipt om vi bare spise brød med saltpølse! Hele nasjonen:) Nei det er viktig å utfordre seg selv, for det er så mye spennende mat der ute som vi kan gå glipp av, fordi det virker “skummelt”!

I dag skal jeg en tur til “tapperiet” Det er viktig å gi blod i disse dager. Jeg har blitt plasmagiver, noe som gjør at jeg det kan gi det hver 4.uke, blod kan du gi hver 3.mnd. Du får alltid en oppmerksomhet hver gang du er der, så du får noe tilbake. Samtidig som du gjør en ekstremt viktig dugnad for helse. De får ikke nok av blodgivere, så meld deg og gjør en innsats. Det er ikke skummelt!

Ha en nydelig dag der ute, og kos deg med dine!

-tenaaringspappa-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg