Til topps uten silikon i tatti

Påsken er over, en påske som skriver seg inn i minneboka. Hjemmepåsken 2020, den tror jeg vi sent glemmer. Så våkner jeg over klokka som kimer tidlig, men akkurat som den har fått beskjed om. Strekker hendene i været og tenker at johooooo, det er mandag. Før du raskt tenker at herregud det er jo tirsdag allerede! Digg følelse 🙂

Jeg er fast bestemt på en ting, det er å jobbe meg oppover mot toppen. Jeg har så mye spennende innlegg på lager som jeg er i ferd med å finslipe. Dette er viktige tema som har stor betydning, nettopp for deg. Om du er ung, voksen,  har barn, eller for å si det kort og og godt alle aldre. Har et hårete mål om å nå ut til flest mulig og da er det opp til meg og komme med noe som du synes er spennende og interressant!

I toppen på denne bloggsiden er det mye sminke, silikon både her og der, og interiør. Det er helt klart absolutt av interresse for mange der ute. Og følg gjerne de, men jeg mener det er plass til en pappablogger som har noen kg ekstra og er helt uten silikon. Eller for å si det rett ut, en usminket blogger som snakker rett fra levra. Det er plass til meg, og den plassen skal jeg innta. Har et hårete mål om topp 10, nettopp for å nå ut flest mulig. Det vil sikkert alle, og alle mener jo de har bra innlegg. Det finnes mange supre blogger kolleger der ute. Og alle er like verdifulle. De står på hver enste dag, og er ikke redd for å si hva de mener! Fortsett med det, for det er jo oss influencere mange ofte tar lærdom av. Og ser på oss som forbilder. Influencer er også påvirkere. Så viktig å tenke igjennom dette når du ytrer dine meninger. Jeg har all respekt for alle mine blogg kolleger. Dere et supre alle sammen 🙂

Det er bare du som min følger som kan hjelpe meg til topps, og det hadde vært helt suverent om du sprer det gode ord, og gjerne deler dette innlegget. Jeg skal vise dere at jeg er verdig en plass der oppe. Tenk om en energisk mann fra Fredrikstad kan innta en plass her oppe på topp 10. Jeg er ektremt privilegert som har lagt på topp 100 listen siden overgangen til blogg.no En super arena og plattform hvor jeg får kommet med en del innspill som er reflektert til det å være tenåringspappa og dette rike livet. Takk kjære følger for at du leser mine innlegg, de som deler og alle som engasjerer seg. Sender meg mld, mail. Du er rett og slett helt super!!

Jeg skal vise samfunnet der ute, at det faktisk er mulig å nå toppen helt uten innsprøytning og fillers. Det er viktig å være deg selv. Du kommer langt med ærlighet.  Så jeg frir til deg som leser dette, håper du ønsker andre type bloggere in the top enn sminke, mat og interiør. Jeg takker for din hjelp så langt. Det er mange trofaste så langt både på snap, insta og her på bloggen.  Dette er jo veldig gøy og da. Er veldig fornøyd med det jeg har skrevet så langt. Og at nettopp du er en god følger.

Kan du hjelpe meg til topps, så del i vei og spre det gode ord:) Jeg er så uendelig takknemlig for din hjelp!

Da har vi en deal ?:)

Vi preeeeekæs

tenaaringspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg